Et par billeder og et navn til Krølfisen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

han er en lækkermås ham krølfisen Boas!

helt klart et mesterværk og al ventetiden værd!

Ja, han var al ventetiden værd! Det er helt ubeskriveligt, og jeg får lejlighedsvis tårer i øjnene når jeg tænker, hvordan jeg havde givet op og aldrig troede jeg skulle blive mor. Nu er jeg mor. Mor til Boas! Det er fantastisk!!

Håber I har en dejlig ferie!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

JustAnotherName

Sikke en skøn og dejlig lille gut    

Anmeld

6. juli 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Ja, han var al ventetiden værd! Det er helt ubeskriveligt, og jeg får lejlighedsvis tårer i øjnene når jeg tænker, hvordan jeg havde givet op og aldrig troede jeg skulle blive mor. Nu er jeg mor. Mor til Boas! Det er fantastisk!!

Og du er den bedste mor han overhovedet kunne få - der er jo en grund til, at det netop var din mave han valgte at vokse i!!

Selv nu, efter 3 måneder, kan jeg få tårer i øjnene når jeg kigger på Felix - jeg bliver rørt over, hvor højt jeg kan elske ham, og hvor rigtigt det føles, at han er i mit liv!!

Anmeld

7. juli 2011

hompibompi;-)

Ihh hvor er han da skøn

Anmeld

7. juli 2011

businesstigger

kitty skriver:

Det er meget stort og uden tvivl meget emotionelt sådan at stå med et lille mirakkel!   og pludselig at være ansvarlig for et andet menneske!

Godt at I ikke gav op og at I nu står med den dejligste lille dreng.

Glæder mig til at følge ham og jer på jeres fortsatte færd.

Vi har en dejlig ferie tak!

Anmeld

7. juli 2011

Bavianis

kitty skriver:

Det blev ikke noget med Thor Tordenen kom først en halv time efter han var født. Der lynede det udenfor. Speciel oplevelse at ligge der i den mørke nat, med sin nyfødte søn på brystet og lynene blinkede udenfor.. Ih, det var faktastisk!

Ej, hvor er han bare vidunderlig - smelte, smelte...

Og hvor pudsigt med torden - det lynede og tordnede også da Birk kom til verden en søndag nat kl 23.07. Præcis som da Birk Borkasøn blev født.

Jeg glæder mig SÅDAN til at se ham - og fedt at I har valgt så fint et navn. Elsker når der ligger betydning bag, og at Bjørnen har villet det navn lige fra starten.

Knus og kram fra mig og Birk - du får lige et par billeder med. Det ene er fra igår hvor vi (efter møje og besvær!) fik ham installereti viklen. Det andet er mit skønne morgenbord her til morgen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2011

Kruse90

ihh hvor er han dog dejlig.
Stort tillykke med ham.

Jeg er så lykkelig for at du lige nåede at føde ham ingen jeg rejste til Norge. Så jeg har glædet mig til at se ham HELE ugen.
Og hvor er han smuk.

Kæmpe tillykke til jer to

Anmeld

10. juli 2011

Mor Christa

Velkommen til, Boas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.