Et par billeder og et navn til Krølfisen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.798 visninger
47 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

otlitrom

Her er der så et par billeder mere af vores lille søn! Han kan allerede se noget fornærmet ud, men han holder ikke længe. Han virker som en glad og meget meget rolig lille fyr. Han er bare verdens dejligste dreng!

Han har fået navnet

BOAS

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Her er der så et par billeder mere af vores lille søn! Han kan allerede se noget fornærmet ud, men han holder ikke længe. Han virker som en glad og meget meget rolig lille fyr. Han er bare verdens dejligste dreng!

Han har fået navnet

BOAS

Anmeld

6. juli 2011

Tropez

kitty skriver:

Han har fået navnet

BOAS

hvor er han altså kær den bette, kanon gode billeder og godt navn 

Anmeld

6. juli 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

Tante K! Han glæder sig til at møde dig/Jer!

Anmeld

6. juli 2011

sarahb

NEEEEEEJ hvor er han bare DEJLIG

Og Boas, har aldrig hørt det før, men fint er det

Anmeld

6. juli 2011

otlitrom

sarahb skriver:

NEEEEEEJ hvor er han bare DEJLIG

Og Boas, har aldrig hørt det før, men fint er det

Der er 40 der hedder det i DK, og 16 der hedder Boaz, altså med Z. Det betyder "den stærke" eller "den hurtige". Det var valgt inden fødslen, da man skal være stærk for at vokse fra reagensglas til baby. At fødslen så gik meget hurtigt gjorde det bare endnu mere passende

Det er et bibelsk navn og stammer fra Det Gamle Testamente, Ruths bog. Det har hele tiden været faderens ønske, allerede inden vi besluttede os for at få børn!

Anmeld

6. juli 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Han har fået navnet

BOAS

Ej hvor er han bare lækker Anna!!! Og fint navn, det hed min barndoms ven fra jeg var helt lille...

Anmeld

6. juli 2011

sarahb

kitty skriver:

Der er 40 der hedder det i DK, og 16 der hedder Boaz, altså med Z. Det betyder "den stærke" eller "den hurtige". Det var valgt inden fødslen, da man skal være stærk for at vokse fra reagensglas til baby. At fødslen så gik meget hurtigt gjorde det bare endnu mere passende

Det er et bibelsk navn og stammer fra Det Gamle Testamente, Ruths bog. Det har hele tiden været faderens ønske, allerede inden vi besluttede os for at få børn!

eiiii der fik jeg kuldegys!!! hvor er det et fantastisk og meningsfuldt navn.. Det synes jeg er så flot!!!!

Boas... Skønne dejlige Boas...

Anmeld

6. juli 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Han har fået navnet

BOAS

Ej hvor er han bare lækker Anna!!! Og fint navn, det hed min barndoms ven fra jeg var helt lille...

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Han har fået navnet

BOAS

Åhhh han er SÅ LÆKKER!! han ligner dig helt vildt smukke!  Det er jo bestemt ikke dårligt! Og rigtig fint navn til sådan en lækkermås 

Jeg glæder mig til at følge jeres liv som forældre, og hans som søn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.