NF veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Sofiedk

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja. Caroline blev rykket tilbage, og til MD sagde de, at det skulle de ikke have gjort. Det er jo faktisk også kun et skøn som ligger inde for +- 5-6 dage. Det er sjovt ik!

Men godt alt var fint, vi følte os også snydt pga. en noget stresset NF, så herhjemme kan det også godt gå lidt hurtigt ind imellem.

Men så længe bebserne har det godt må vi være glade 

Mon ikke det går op for Jer efterhånden som tiden går? Jeg synes selv det er lidt syret at være nået så langt, og at jeg rent faktisk har en bebs i maven. Selv om jeg godt ved det! SKØRT! 

Tror ikke det bliver mindre når man har brugt tid på kampen hertil. For mig var det ihvertfald hele behandlingen/barnløsheden der var sværest at slippe, og tro på var slut. Det er meget vildt at gå fra det ene til det andet. Men nøj hvor vi dog fortjener det, og fortjener at nyde det  Jeg er SÅ glad på Jeres vegne!! 

Ja de læger kan nok være stressede lige meget hvor i verden det  foregår, men så længe resultatet er godt må man så tage de stressede scanninger med

Det er virkelig underligt at skulle slippe tanken om at kæmpe for en graviditet, nu har det ligesom været en del af en hverdag og tanker de sidste 3 år, så tanken om at det måske endelig er nu er helt tosset. Tror min hjerne kommer til at bruge rigtig lang tid på at vænne sig til det. Godt der er en del måneder endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.