Til alle københavnerne ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MinNoah skriver:

Jeg skal en tur med oslofærgen sammen med mine veninder til oktober... Vi kommer fra Odense og skal med tog til KBH hovedbanegård, kan vi gå fra banegården til derfra hvor Oslofærgen sejler?

Hvis ja - hvor langt er der ca?

Håber der er nogle der ved det

I skifter fra tog til S-tog på hovedbanen. Så står i af på Nordhavn st. Det tager ca. 10 min fra Hovedbanen til Nordhavn St. Og så kan i gå derfra. Det tager max 10 min. at gå hen til færgen.

Det er lettere end at slæbe ting og sager med ud i gaden og op i bus, samt S-tog kører lige ved siden af de alm. toge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

MinNoah

Tusind tak for alle jeres svar

Hvad koster det at køre med S-tog? eller kan man køre på den billet fra Odense-KBH?

Anmeld

6. juli 2011

prettybutterfly

MinNoah skriver:

Tusind tak for alle jeres svar

Hvad koster det at køre med S-tog? eller kan man køre på den billet fra Odense-KBH?

Hvis i bare tager S-toget til Nordhavn(det er HELT klart det nemmeste!Det er bare lige under broen og så over på den anden side af vejen) med det samme i ankommer, tror jeg sagtens i kan køre på den samme billet! Men i kan jo lige spørge på hovedbanegården men er nu ret sikker.

GOD TUR!!

Anmeld

6. juli 2011

kiwifrugten

Hejza åh hvor fedt jeg var der sidste år det var bare super fedt.

I skal tage toget til Nordhavn, den blå linie A mod Farum. Så stå af ved Nordhavn og derfra kan du tydeligt se Oslofærgen :-)

Der ligger både Pearl of Scandinavia og crown of scandinavia

Rigtig god tur

Anmeld

6. juli 2011

kiwifrugten

Det koster ca 23 kr pr snude. I skal købe en 2 zoners billet i de røde automater på hovedebanen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.