Til alle københavnerne ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

MinNoah

Jeg skal en tur med oslofærgen sammen med mine veninder til oktober... Vi kommer fra Odense og skal med tog til KBH hovedbanegård, kan vi gå fra banegården til derfra hvor Oslofærgen sejler?

Hvis ja - hvor langt er der ca?

Håber der er nogle der ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Darling<3

MinNoah skriver:

Jeg skal en tur med oslofærgen sammen med mine veninder til oktober... Vi kommer fra Odense og skal med tog til KBH hovedbanegård, kan vi gå fra banegården til derfra hvor Oslofærgen sejler?

Jeg tror helt bestemt at den lægger til ude ved langelinie området, og der er virkelig bare rigtig langt at gå inde fra hovedbanen

Anmeld

6. juli 2011

mortilnoahogmelina

Nej , der er langt . I hvertfald en 6 km vil jeg skyde på

Anmeld

6. juli 2011

Saka

MinNoah skriver:

i skal yage bus 26 fra hovedbanegården til det sted, kan ikke lige huske navnet på stedet

Anmeld

6. juli 2011

MinNoah

Nå for pokker... øv hvor ærgeligt, havde håbet på at vi kunne gå... 6 km - det kan man vel med lidt god vilje ;-) Men vi har jo selvfølgelig kufferter/tasker med...

Hmm ellers må vi tage en taxa...

Anmeld

6. juli 2011

Cesse

hop på s toget til enten østerport eller nordhavn (mener nordhavn var den jeg tog til sidst) derfra kan i gå... det er ik så slemt. (i skal vidst krydse skinnerne ved nordhavn via tunnel eller metal broen...

Anmeld

6. juli 2011

MinNoah

Okay... Kan SLET ikke finde rundt i KBH, og har aldrig taget et s-tog Men vi må se hvad vi finder ud af.. Meget rart at være forberedt på at man ikke kan gå, som vi ellers havde regnet med.

Anmeld

6. juli 2011

Karo

Jeg ville tage til østerport og gå der fra. Det tager vel 10 til 15 minutter at gå derfra.

Anmeld

6. juli 2011

Darling<3

MinNoah skriver:

Okay... Kan SLET ikke finde rundt i KBH, og har aldrig taget et s-tog Men vi må se hvad vi finder ud af.. Meget rart at være forberedt på at man ikke kan gå, som vi ellers havde regnet med.

Der er 4.6 km derud. Det er ikke sååå lang at gå, men alligevel lidt langt når i ikke kender byen.

Det bedste ville være hvis i tog et s-tog til Nordhavn station, og så skal i ca gå 800 meter derfra

Ud fra stationen, gå til højre, 100 meter - drej til højre (broen) og drej igen til Højre

Anmeld

6. juli 2011

DinNabo

Tag til nordhavn station med S tog fra hovedbanegården. Herefter tager det 5-10 min at gå ned til passagerterminalen.

se på kortet, http://map.krak.dk/query?what=maps&search_word=&geo_area=dampf%C3%A6rgevej&from=

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.