hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

sofiell89

har lige nogle spørgsmål.. Hehe..Hvor tidligt kunne i mærke på jeres krop at "noget" var anderledes?Hvor tidligt kunne i teste 2 streger på ÆL i tiden mellem æl og forestående mens (som forhåbentlig blev væk)? Hvor tidligt kunne i teste 2 streger på graviditetstesten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Sabina

Kunne mærke det allerede da jeg var ca. to uger henne. Havde ondt i maven(Havde lige haft underlivs-betændelse, så troede det var kommet tilbage) Men nææ nej, jeg var gravid ..

Anmeld

8. juli 2011

sofiell89

Okay, så er det måske ikke helt umuligt at jeg kan være gravid, når jeg de sidste 2 dage har haft smag kvalme og været meget oppustet (ægløsningen er 7 dage siden.).  

Det skal siges at jeg har været gravid før, dog mistet hurtigt igen, og de gange har jeg "kunne" mærke det, kort efter ægløsningen...

Anmeld

11. juli 2011

Aarhus84

Hej. Jeg er ny herinde og har også lige et spørgsmål. Jeg har igår og idag haft kvalme og ondt i maven og oppustet. Kan det passe at man allerede efter 2 dage ville kunne mærke man er gravid, eller er det bare fordi jeg ønsker det så meget. Jeg har testdag d. 23 juli.

Anmeld

11. juli 2011

Carl-Emil's mor

sofiell89 skriver:

har lige nogle spørgsmål.. Hehe..Hvor tidligt kunne i mærke på jeres krop at "noget" var anderledes?Hvor tidligt kunne i teste 2 streger på ÆL i tiden mellem æl og forestående mens (som forhåbentlig blev væk)? Hvor tidligt kunne i teste 2 streger på graviditetstesten?

Jeg kunne mærke det 3-4 dage før min mens kom.. Men det var ligament smerter men jeg var overbevist om det var alm. mens smerter der bare var ekstra meget knald på  Men jeg var også kun 3 +4 da jeg testede positivt så det var ret tidligt 

Anmeld

11. juli 2011

Muffinmus

Aarhus84 skriver:

Hej. Jeg er ny herinde og har også lige et spørgsmål. Jeg har igår og idag haft kvalme og ondt i maven og oppustet. Kan det passe at man allerede efter 2 dage ville kunne mærke man er gravid, eller er det bare fordi jeg ønsker det så meget. Jeg har testdag d. 23 juli.

nej, jeg tror faktisk det er din æl du har mærket, for du er midt i din cyklus og sådan føles æl netop for mange:-)

Anmeld

11. juli 2011

Muffinmus

sofiell89 skriver:

fik 2 streger på testen 4 dage før mens skulle komme. så ca 3+3 var jeg.

Testede dengang kun fordi jeg havde kvalme i mange dage der bare ikke ville gå væk.

Anmeld

11. juli 2011

Aarhus84

Tusind tak. Så må vi igang med at få lavet den baby :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.