så er hun IGEN syg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2008

Grynt

For helvede jeg er træt af alt den sygdom Nu er Freja IGEN IGEN syg. Feber, snot, bræk og tynd mave og så selvfølgelig astmatisk bronkiti/astma oven i. Det er kun ca små 2 uger siden hun sidst var syg. Jeg orker bare ikke mere!!!! De sidste par måneder har hun haft virus med høj høj feber, børnesår, hånd-fod-mund, mellemøre betændelse, div omgange med forkølese og AB og nu dette Jeg syntes virkelig det er hårdt nu og jeg kunne fandme TUDE. Igen igen må jeg ringe på arbejde og bede om fri.. Hvad fanden gør jeg??? Gode råd modtages gerne!!! Men NU skal det bare være, ungen skal proppes med multi vitaminer, bio strath og frugt..hun spiser normalt alt og varrieret.

øvøvøv
Tina, som er godt træt af nææææææsten alt lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2008

Monica

Tina for satan... Jeg føler med dig, for du beskriver vores liv... Sygdom og sygdom... Det er blevet liiidt bedre efter vi er begyndt at gå til zoneterapi med Gustav. Hun kunne mærke at hans imumforsvar var/er dårligt/nedsat (Surprise) Så han holdt over en måned uden at blive syg... Men er det så nu... Men det er en klar forbedring... Bare et forslag.

Monica - som skal tidligt i seng i dag...

Anmeld

14. december 2008

Grynt

1000 tak for dit forslag Monica, dét må jeg altså bare prøve. Vil sætte mig ned og google nu. Tak

Anmeld

14. december 2008

ivfmarie

Åh stakkels søde Freja, og også stakkels søde Tina!
Det er bare det værste når sygdommen ingen ende vil tage .. Jeg har ingen gode råd, jeg vil bare give et skulderklap og et trøstende ord.

Marie

Anmeld

14. december 2008

Grynt

1000 tak søde Marie, det hjælper altsammen Tror bestemt på jeg må kigge lidt mere ind i Monicas forslag om Zone terapi det kunne jo gå hen og være den helt rigtige behandling/kur mod alt det her

Knus T og syge Freja, som heldigvis sover nu med 39,2 i feber

Anmeld

14. december 2008

Astrid P

Årh nej, sødeste Tina... Hvor lyder det bare hårdt!
Jeg har virkelig tænkt på dig ofte på det sidste fordi der var så længe siden vi havde set dig herinde. Men det tror da pokker når lillepigen har været så syg...

Stakkels, stakkels jer - jeg håber godt nok at det kan hjælpe med zoneterapi!

Sig endelig til hvis jeg skal tage hende et par timer en dag, ikke? Så du kan få sovet eller shoppet julegaver eller hvad du nu ellers trænger til!

Anmeld

14. december 2008

Rasmine

Æv æv æv...
Jeg ville også begynde at prøve noget alternativt, hvis jeg var dig.
Go' bedring...

Anmeld

14. december 2008

Susan1978

Tina hvor jeg føler med dig.. det er kraft helved og en masse andre bandeord pisse irriterende når de er så meget syge...

jeg er simpelthen røget på den alternative bølge. Begge unger får Biostrath hver morgen nu. Og Emil har kun haft en snert at lidt snot.. det er ligesom om det ikke rigtig bryder igennem ..

plus Emil får nogle dråber(noget fra allergica) både morgen og aften.. og du tror det er løgn han har ikke fået Maske siden.. han hverken hoster eller raller.. det har fuldstændig taget hans AB........... 7*9*13* håber jeg det blir ved.

Susan som ønsker jer alt mulig god bedring.

Anmeld

15. december 2008

Lene76

hej Smukke, mega træls at hun er syg igen...... håber snart hun blir frisk.

jeg har sendt dig en pm

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.