Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Jeg er også lige hoppet med på din facebook side, jeg oprettede mig på ebay, men nu nægter den at logge mig ind
Jeg er også lige hoppet med på din facebook side, jeg oprettede mig på ebay, men nu nægter den at logge mig ind
Tusind tak, er glad for du er med på fan siden
Hmm det lyder underligt. Har du fået en e.mail retur fra ebay?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Tusind tak, er glad for du er med på fan siden Hmm det lyder underligt. Har du fået en e.mail retur fra ebay?!
Ja, har gjort som jeg skulle, men bliver ved med art cykle frem og tilbage mellem mit login og et sted hvor jeg skal skrive en talkode, frem og tilbage, så jeg opgav
Nessie skriver: Ja, har gjort som jeg skulle, men bliver ved med art cykle frem og tilbage mellem mit login og et sted hvor jeg skal skrive en talkode, frem og tilbage, så jeg opgav
Aii.. det var skisme irriterende! Jeg skal nok give lyd lige så snart jeg har dem i butikken
Jeg har jo boet i Irland i 3 år, bla gennem min første graviditet og ja det virker så dejligt det Bio oil - har dog ikke mere og er jo p.t gravid, så dejligt med oplysningen om at det kan købes over ebay og MEGET billigere end hvad jeg gav for det i Irland (gav 328 kr for 1 flaske) Jeg er også stor bruger af den der hedder Firewalker (er oprindeligt en fodcreme som bliver brugt i afrika når de har gået på gløder) fra virksomheden Nuskin, den virker også, faktisk endnu bedre og fjerner også ar fra fx kejsersnit, alt i alt 2 fantastiske produkter.
Stefanie8 skriver: Jeg har jo boet i Irland i 3 år, bla gennem min første graviditet og ja det virker så dejligt det Bio oil - har dog ikke mere og er jo p.t gravid, så dejligt med oplysningen om at det kan købes over ebay og MEGET billigere end hvad jeg gav for det i Irland (gav 328 kr for 1 flaske) Jeg er også stor bruger af den der hedder Firewalker (er oprindeligt en fodcreme som bliver brugt i afrika når de har gået på gløder) fra virksomheden Nuskin, den virker også, faktisk endnu bedre og fjerner også ar fra fx kejsersnit, alt i alt 2 fantastiske produkter.
Bio oil er nemlig super fantastisk. Uhhh kender ikke det andet mærke du snakker om. Kunne være jeg skulle tjekke det ud. Ebay er virkelig lækkert
Chalala85 skriver: Bio oil er nemlig super fantastisk. Uhhh kender ikke det andet mærke du snakker om. Kunne være jeg skulle tjekke det ud. Ebay er virkelig lækkert
Ja, he he, ebay er skøn, men man kan godt gå hen og blive liiiidt fattig hvis man kommer for godt igang, hi hi... Ja prøv den der firewalker, den er af en eller anden årsag altså også fantastisk til myggestik (de klør slet ikke så) og strammer huden op i ansigtet ligesom en ansigtsmaske, bare lidt mere langtidsvirkende... de der naturcremer er nu det bedste Har lige set din webshop og du sælger REDKEN - fantastisk og til fornuftige penge... TIL FOLK SOM IKKE KENDER REDKEN, så kan det varmt anbefales til håret - man får jordens sundeste hård af det
Stefanie8 skriver: Ja, he he, ebay er skøn, men man kan godt gå hen og blive liiiidt fattig hvis man kommer for godt igang, hi hi... Ja prøv den der firewalker, den er af en eller anden årsag altså også fantastisk til myggestik (de klør slet ikke så) og strammer huden op i ansigtet ligesom en ansigtsmaske, bare lidt mere langtidsvirkende... de der naturcremer er nu det bedste Har lige set din webshop og du sælger REDKEN - fantastisk og til fornuftige penge... TIL FOLK SOM IKKE KENDER REDKEN, så kan det varmt anbefales til håret - man får jordens sundeste hård af det
Det må jeg hellere prøve så Jaaa i love RedKen super produkt, og det sælger heldigvis godt. Og tak fordi du lige kiggede i shoppen
Chalala85 skriver: Det må jeg hellere prøve så Jaaa i love RedKen super produkt, og det sælger heldigvis godt. Og tak fordi du lige kiggede i shoppen
He he, jeg er total "drenge-pige" hvad angår alle de produkter man kan finde, men snakker vi Bio oil, Redken eller firewalker, så er jeg helt på Det var faktisk min far som importerede den aller aller første flaske Redken med henblik på videresalg her i DK - det er jo lidt fedt, he he
Chalala85 skriver: I England, via Ebay.co.uk
I England, via Ebay.co.uk
skal man ikk betale told så ?
dunja skriver: skal man ikk betale told så ?
Nej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128