Bio oil... yeah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Chalala85

Nessie skriver:

Jeg er også lige hoppet med på din facebook side, jeg oprettede mig på ebay, men nu nægter den at logge mig ind

Tusind tak, er glad for du er med på fan siden

Hmm det lyder underligt. Har du fået en e.mail retur fra ebay?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Nessie

Chalala85 skriver:

Tusind tak, er glad for du er med på fan siden

Hmm det lyder underligt. Har du fået en e.mail retur fra ebay?!

Ja, har gjort som jeg skulle, men bliver ved med art cykle frem og tilbage mellem mit login og et sted hvor jeg skal skrive en talkode, frem og tilbage, så jeg opgav

Anmeld

6. juli 2011

Chalala85

Nessie skriver:

Ja, har gjort som jeg skulle, men bliver ved med art cykle frem og tilbage mellem mit login og et sted hvor jeg skal skrive en talkode, frem og tilbage, så jeg opgav

Aii.. det var skisme irriterende! Jeg skal nok give lyd lige så snart jeg har dem i butikken

Anmeld

8. juli 2011

1000Ben

Jeg har jo boet i Irland i 3 år, bla gennem min første graviditet og ja det virker så dejligt det Bio oil - har dog ikke mere og er jo p.t gravid, så dejligt med oplysningen om at det kan købes over ebay og MEGET billigere end hvad jeg gav for det i Irland (gav 328 kr for 1 flaske) Jeg er også stor bruger af den der hedder Firewalker (er oprindeligt en fodcreme som bliver brugt i afrika når de har gået på gløder) fra virksomheden Nuskin, den virker også, faktisk endnu bedre og fjerner også ar fra fx kejsersnit, alt i alt 2 fantastiske produkter. 

Anmeld

8. juli 2011

Chalala85

Stefanie8 skriver:

Jeg har jo boet i Irland i 3 år, bla gennem min første graviditet og ja det virker så dejligt det Bio oil - har dog ikke mere og er jo p.t gravid, så dejligt med oplysningen om at det kan købes over ebay og MEGET billigere end hvad jeg gav for det i Irland (gav 328 kr for 1 flaske) Jeg er også stor bruger af den der hedder Firewalker (er oprindeligt en fodcreme som bliver brugt i afrika når de har gået på gløder) fra virksomheden Nuskin, den virker også, faktisk endnu bedre og fjerner også ar fra fx kejsersnit, alt i alt 2 fantastiske produkter. 

Bio oil er nemlig super fantastisk. Uhhh kender ikke det andet mærke du snakker om. Kunne være jeg skulle tjekke det ud. Ebay er virkelig lækkert

Anmeld

8. juli 2011

1000Ben

Chalala85 skriver:

Bio oil er nemlig super fantastisk. Uhhh kender ikke det andet mærke du snakker om. Kunne være jeg skulle tjekke det ud. Ebay er virkelig lækkert

Ja, he he, ebay er skøn, men man kan godt gå hen og blive liiiidt fattig hvis man kommer for godt igang, hi hi... Ja prøv den der firewalker, den er af en eller anden årsag altså også fantastisk til myggestik (de klør slet ikke så) og strammer huden op i ansigtet ligesom en ansigtsmaske, bare lidt mere langtidsvirkende... de der naturcremer er nu det bedste  Har lige set din webshop og du sælger REDKEN - fantastisk og til fornuftige penge... TIL FOLK SOM IKKE KENDER REDKEN, så kan det varmt anbefales til håret - man får jordens sundeste hård af det 

Anmeld

8. juli 2011

Chalala85

Stefanie8 skriver:

Ja, he he, ebay er skøn, men man kan godt gå hen og blive liiiidt fattig hvis man kommer for godt igang, hi hi... Ja prøv den der firewalker, den er af en eller anden årsag altså også fantastisk til myggestik (de klør slet ikke så) og strammer huden op i ansigtet ligesom en ansigtsmaske, bare lidt mere langtidsvirkende... de der naturcremer er nu det bedste  Har lige set din webshop og du sælger REDKEN - fantastisk og til fornuftige penge... TIL FOLK SOM IKKE KENDER REDKEN, så kan det varmt anbefales til håret - man får jordens sundeste hård af det 

Det må jeg hellere prøve så Jaaa i love RedKen super produkt, og det sælger heldigvis godt. Og tak fordi du lige kiggede i shoppen

Anmeld

8. juli 2011

1000Ben

Chalala85 skriver:

Det må jeg hellere prøve så Jaaa i love RedKen super produkt, og det sælger heldigvis godt. Og tak fordi du lige kiggede i shoppen

He he, jeg er total "drenge-pige" hvad angår alle de produkter man kan finde, men snakker vi Bio oil, Redken eller firewalker, så er jeg helt på  Det var faktisk min far som importerede den aller aller første flaske Redken med henblik på videresalg her i DK - det er jo lidt fedt, he he

Anmeld

8. august 2011

dunja

Chalala85 skriver:

I England, via Ebay.co.uk

skal man ikk betale told så ?

Anmeld

8. august 2011

Chalala85

dunja skriver:

skal man ikk betale told så ?

Nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.