Bio oil... yeah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Chalala85

kiwifrugten skriver:

hvad koster sådan noget

Jeg gav 111,50 for 2 flasker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Sabrina2014

Hvor meget hjælper det på strækmærker?

Anmeld

6. juli 2011

Chalala85

Sabrina L skriver:

Hvor meget hjælper det på strækmærker?

Altså, på mig har det hjulpet rigtig godt. Mine er små og sidder på mavestykket under maven. Men jeg kan virkelig se en flot forandring

Anmeld

6. juli 2011

Sabrina2014

Chalala85 skriver:

Altså, på mig har det hjulpet rigtig godt. Mine er små og sidder på mavestykket under maven. Men jeg kan virkelig se en flot forandring

Okay. Jeg har ikke selv børn, men tog meget på da jeg var 15 år, og startede på P-piller. Min krop kunne slet ikke følge med, så jeg har nemlig nogle lange tynde strækmærker over næsten hele maven, som jeg er meget ked af. :-(

Anmeld

6. juli 2011

Chalala85

Sabrina L skriver:

Okay. Jeg har ikke selv børn, men tog meget på da jeg var 15 år, og startede på P-piller. Min krop kunne slet ikke følge med, så jeg har nemlig nogle lange tynde strækmærker over næsten hele maven, som jeg er meget ked af. :-(

Åhhhhh øv Synes helt klart du skal prøve det, det hjælper virkelig

Anmeld

6. juli 2011

Hansen97

Chalala85 skriver:

Nu har jeg invisteret i Bio Oil, og hold da op! Det virker jo. Jeg bruger det på mine små strækmærker efter graviditet. I ansigtet mod uren hud. DET VIRKER! Kan se en reducering i strækmærkernes synlighed og min ansigt er silkeblødt og har minimeret mine blomsterudbrud hihi!

Kan kun anbefale jer piger at bruge den

Hjælper det på lette bumser og det irriterede områder omkring hage, mund og næse..?

Anmeld

6. juli 2011

Sabrina2014

Tror også jeg køber det her i morgen

Anmeld

6. juli 2011

maria_wlt

Chalala85 skriver:

Nu har jeg invisteret i Bio Oil, og hold da op! Det virker jo. Jeg bruger det på mine små strækmærker efter graviditet. I ansigtet mod uren hud. DET VIRKER! Kan se en reducering i strækmærkernes synlighed og min ansigt er silkeblødt og har minimeret mine blomsterudbrud hihi!

Kan kun anbefale jer piger at bruge den

Kan du sende linket fra den sælger du købte hos på Ebay.. Hvad med told?? 

Anmeld

6. juli 2011

An&Jo

Chalala85 skriver:

Jeg gav 111,50 mener jeg for 2 flasker. Jeg er så glad for jeg endelig bestilte det. Overvejer helt om ikke jeg skal have det i min webshop nu

Synes helt sikkert du skal have det i din webshop for jeg kan ikke finde ud af eBay.. Det lyder som et vidunderprodukt som kan reducere alle mine mange strækmærker..

Anmeld

6. juli 2011

Sabina92

overvejer at købe en, men hvilken købt du ? (: vil du ikke guide mig lidt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.