Sove på eget værelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

sarahb

begge mine børn sov bedre af at komme på eget værelse.. Og er begge så gode til at sove der. De var 4 mdr da de rykkede ind, så måtte jeg altså bare gå de ture ind i værelset om natten hvis det resulterede i bedre nattesøvn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Rsa

Tak for jeres respons og erfaringer - lyder til at størstedelen har haft gode erfaringer med, at flytte børnene ind på eget værelse...

Det giver i hvert fald motivation til, at det også er det min datter skal nu

Anmeld

6. juli 2011

Miss Tina

Her sov trolden ved mig de første 2 nætter, derefter i egen seng og der gik ikke mange dage før jeg flyttede min seng væk. Boede i en 2 vær. så det var bare med at tænke gode løsninger.

Det eneste tidspunkte han vil ha mig om natten på, er ved sygdom eller meget dumme drømme. Tit er det nok at jeg sidder hos ham.

Men der er jo fordele ved både eget værelse og fælles, det kommer jo også an på hvad man er til som person og hvad man er klar til. Hvis det går udover alles nattesøvn, ville jeg hel klart give det et forsøg.

Anmeld

6. juli 2011

Brams

Min datter blev rykket ind på sit eget værelse da hun var ca. 6 mdr. og det gik udover al forventning. Hun sov meget bedre, da hun kom derind og jeg tror ligesom dig, at det var fordi vi ikke vækkede hende med vores lyde i løbet af natten

Straks værre var det for moren, der næsten ikke kunne undvære hendes lille prinsesse lige ved siden af

Anmeld

6. juli 2011

Rsa

Tror det er bedst for alle parter, at hun kommer ind på eget værelse - min kærestes vækkeur ringer kl.4.30 og gentagende gange til kl.5.. Min kæreste snorker enormt meget og de sidste par nætter har han sovet på sofaen, netop fordi vi formoder at han vækker hende!

Og hun har faktisk sovet bedre de sidste par dage...

Det må være mit clue

Anmeld

7. juli 2011

raca

når de har været ca 18 mdr...

efter at jeg jeg vågnede ved at min ælste ikke trak været og hev ham ud af sengen så han igen huskede at trækkevejret da han var knapt 2 mdr, har jeg simpelhen ikke turde lade dem sove alene.. jeg vil rigtig gerne høre de trækker vejret mens de er spæde... og at jeg vha mit ådedrag påvirker dem til og huske og trække vejret...

vi har aldrig vækket hinannen.. og børne sover pt sammen halvdelen af natten hvor efter den yngste på 2 kommer ind til os omkring kl 2.

Anmeld

7. juli 2011

raca

de sover foresten fra at mandens ur ringer kl 530...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.