Sove på eget værelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Rsa

Som overskriften lyder, er jeg der hvor jeg tænker, at min datter skal på sit eget værelse og sove....

Hun er lige knap 6½ måned og vågner egntlig ret mange gange om natten. Dels drømmer hun meget for tiden og dels tror jeg vi forstyrer hende med vores snorken, raslen med dyner osv.
Jeg gider bare ikke at rende i pendul fart frem og tilbage hele natten!

Hun sover enormt ustabilt om natten og er pt. inde i et tigerspring, så umiddelbart, måske en dårlig idé at gøre det lige nu...

Men hvad er jer andres erfaringer - har I oplevet at jeres børn sov bedre af at komme ind på eget værelse???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Lone Jakobsen

nu er min yngste stadig ikke flyttet ind på sit eget værelse. men jeg synes klart at kunne huske at de andre sov mere roligt da de rykkede ind for dem selv

Anmeld

6. juli 2011

maria_wlt

Vi rykkede Tristan ind på ejet værelse da han blev 1 år.. Netop fordi han begyndte at sove meget uroligt. Det stoppede så snart han lå for sig selv

Anmeld

6. juli 2011

K&S

Rsa skriver:

Som overskriften lyder, er jeg der hvor jeg tænker, at min datter skal på sit eget værelse og sove....

Hun er lige knap 6½ måned og vågner egntlig ret mange gange om natten. Dels drømmer hun meget for tiden og dels tror jeg vi forstyrer hende med vores snorken, raslen med dyner osv.
Jeg gider bare ikke at rende i pendul fart frem og tilbage hele natten!

Hun sover enormt ustabilt om natten og er pt. inde i et tigerspring, så umiddelbart, måske en dårlig idé at gøre det lige nu...

Men hvad er jer andres erfaringer - har I oplevet at jeres børn sov bedre af at komme ind på eget værelse???

Anton kom på eget værelse, da han var 2½ måned - både han og vi sov bedre derefter, da vi ikke vækkede hinanden

Anmeld

6. juli 2011

sne190810

Min datter på 10½ måned, sover stadigvæk inde ved mig. Jeg lå så sent igår, og tænkte på at JEG faktisk syntes det var grænseoverskridende, hvis hun skulle sove i et andet rum end mig  Det er jeg sleeet ikke klar til ..

Nu har vi så heller ingen problemer med at sove i samme rum, hun sover fra 19-20 stykker til en 6-7 stykker i streg. Vi havde dog heller ingen problemer tidligere, da hun var mindre og vågnede om natten.

Når, ja .. Lige et sidespring fra dit oprindelige emne, med en historie om det modsatte 'problem'.  

Anmeld

6. juli 2011

Rsa

sne190810 skriver:

Min datter på 10½ måned, sover stadigvæk inde ved mig. Jeg lå så sent igår, og tænkte på at JEG faktisk syntes det var grænseoverskridende, hvis hun skulle sove i et andet rum end mig  Det er jeg sleeet ikke klar til ..

Nu har vi så heller ingen problemer med at sove i samme rum, hun sover fra 19-20 stykker til en 6-7 stykker i streg. Vi havde dog heller ingen problemer tidligere, da hun var mindre og vågnede om natten.

Når, ja .. Lige et sidespring fra dit oprindelige emne, med en historie om det modsatte 'problem'.  

Heh, jamen det kan jo også være et 'problem' den anden vej... Men så længe I trives med det, er det jo ikke et problem

Anmeld

6. juli 2011

Rsa

K&S skriver:

Anton kom på eget værelse, da han var 2½ måned - både han og vi sov bedre derefter, da vi ikke vækkede hinanden

Fedt

Tror også det er problemet herhjemme, at VI vækker hende, da hun til tider sover meget let!

Anmeld

6. juli 2011

sne190810

Rsa skriver:

Heh, jamen det kan jo også være et 'problem' den anden vej... Men så længe I trives med det, er det jo ikke et problem

Ja, det er rigtigt nok.

Jeg tror såmænd hun ville være ligeglad, hun sover jo. Men det er mere mig .. Ville ligge vågen, og tænke på om hun nu trækkede vejret, er hun ked af det osv.

Men mht til din egen sag,- så ville jeg da prøve et par dage. Har i værelse klar til hende?

Anmeld

6. juli 2011

Rsa

sne190810 skriver:

Ja, det er rigtigt nok.

Jeg tror såmænd hun ville være ligeglad, hun sover jo. Men det er mere mig .. Ville ligge vågen, og tænke på om hun nu trækkede vejret, er hun ked af det osv.

Men mht til din egen sag,- så ville jeg da prøve et par dage. Har i værelse klar til hende?

Jep, det står klar til hende

Så det er ikke noget problem...

Anmeld

6. juli 2011

Den lykkelige

Vores var ingengang 3 uger da hun kom på eget værelse.. og fra dag 2 sov hun igennem...  Vi sov bare ikke godt nogen af os når vi sov sammen.. og værelset ligger lige op ad vores, så vi kan jo sagtens høre hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.