Billeder fra "Hos Sofies forældre" :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Mettemus

piadas skriver:

Så sig lige til Johannes og Laurits, at de skal HUSKE at undlade at drille piger med MEGET ældre (og stærkere) storebrødre!

Det er taget ad notam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Sofia

Jeg siger også tak for en super hyggelig eftermiddag! Der kan du selv se Pia, det er jo smart med sådan en storebror til at tage sig af de små søstre

Anmeld

6. juli 2011

Lilje82

Hvor ser det hyggeligt og sikke skønne billeder. Sidder her og tuder over, at jeg ikke agter at tage den laaaange vej til Århus og være med.

Anmeld

6. juli 2011

piadas

Sofia skriver:

Jeg siger også tak for en super hyggelig eftermiddag! Der kan du selv se Pia, det er jo smart med sådan en storebror til at tage sig af de små søstre

Ja, det er også rigtigt! Så må du hellere se at få bestilt en lillesøster til næste gang!

Anmeld

6. juli 2011

Maja88

jeg VIL også med næste gang....!!!!!

Anmeld

7. juli 2011

Laura25

Sikke nogle gode billeder fra en hyggelig eftermiddag! Det var rigtig dejligt at møde jer allesammen- vi glæder os allerede til næste gang!

Anmeld

7. juli 2011

CA

piadas skriver:

Så sig lige til Johannes og Laurits, at de skal HUSKE at undlade at drille piger med MEGET ældre (og stærkere) storebrødre!

Åh ååå! Jeg skal lige få det sagt videre til den lille baryler! Eller krapylet som han jo hed engang

Anmeld

7. juli 2011

CA

AnneBJ skriver:

Årh hvor fint!! 

Selv tak for i dag - det var SÅ hyggeligt!! 

Anne, jeg glemte helt at spørge hvor du havde købt dine fantastisk lækre bukser? De var godt nok fine

Anmeld

7. juli 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Anne, jeg glemte helt at spørge hvor du havde købt dine fantastisk lækre bukser? De var godt nok fine

Åhh .... ØHM? Gundtoft i Vejle - engang sidste forår tror jeg?!

Tak for komplimenten, Jørn hader dem og synes det ligner natbukser - jeg gik i sådan noget konstant hvis jeg kunne (men det kan jeg ikke for de passer ikke rigtig rundt om bildækket ret mangen af dem)...

Jeg pønser faktisk lidt på, at begive mig ud i noget selvsyning.. Men vælger nok liiiige at klare flytningen først..

Anmeld

8. juli 2011

CA

AnneBJ skriver:

Åhh .... ØHM? Gundtoft i Vejle - engang sidste forår tror jeg?!

Tak for komplimenten, Jørn hader dem og synes det ligner natbukser - jeg gik i sådan noget konstant hvis jeg kunne (men det kan jeg ikke for de passer ikke rigtig rundt om bildækket ret mangen af dem)...

Jeg pønser faktisk lidt på, at begive mig ud i noget selvsyning.. Men vælger nok liiiige at klare flytningen først..

He he han lyder som min lillebror. Heldigvis kan Martin godt li sådan nogle bukser og jeg går også næsten altid i det. Synes bare der mangler lidt mere farve i mit tøjskab Men dine er nok ikke til at få mere så.

Har også overvejet at sy selv, men synes også lige det her kaos af skønne begivenheder der forsætter til midten af august skal overståes først. Og derefter skal der jo pakkes ud, og så er sommeren faktisk ved at være ovre Så ja, undskyldningen for at købe nogen i stedet er god Kan bare ikke finde dem der er i imt hovede, men dine ligner meget godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.