Billeder fra "Hos Sofies forældre" :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.912 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

piadas

Tusinde tak for i dag allesammen!

Det var bare drønhyggeligt som altid! Jeg har vist sagt det før, men jeg siger det gerne igen. Giiiid vi alle boede i den samme by og kunne være en rigtig mødregruppe i stedet - det ville bare være helt fantastisk!

I får lige billederne, der er desværre ikke så mange.  Mest Johannes og Ida, der skændes om Idas legetøj - det ser ud til, at Johannes vinder! Næste gang overvejer vi at tage storebror med, så han kan ordne alle de slemme drenge for Ida!

fra Pia som er klar til nyt møde igen MEGET snart!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

AnneBJ

Årh hvor fint!! 

Selv tak for i dag - det var SÅ hyggeligt!! 

Anmeld

5. juli 2011

_-Kathrine-_

Det ser enormt hyggeligt ud :-) jeg er lige på besøg hos jer fra 2. Kvartal... Må jeg mon komme med næste gang? :-)

Anmeld

5. juli 2011

Lene76

Selv tak for idag  super hyggeligt som altid... glæder mig osse til endnu et møde snart.... jeg har dog alle mine unger hjemme de næste 4 uger.... og dem gider jeg ik og ha med hehe.....

hehe fine billeder  kan stadigvæk grine lidt af johannes "lortetur"  hehe... fik du købt nyt tøj Carina???  

GLæder mig allerede til næste gang vi alle ses.....

Anmeld

5. juli 2011

JonTri

Jeg VIL med næste gang

Anmeld

5. juli 2011

Maria-s

Ja piger, TAK for et hyyyyggeligt møde!

Jeg vil også gerne vide om lortetøjet var undskyldningen for en ordentlig omgang shopping??

hahaha grinede totalt af 2. sidste billede, Ida har bare det BEDSTE udtryk  GI MIG GI MIG GI MIIIIIG!!.....  JOHANNES!!  

Anmeld

6. juli 2011

CA

Hej Piger!

Hyggelige billeder Pia. Her kommer lige lidt flere. Jeg var lidt optaget af grød og lort, så det blev ikke mange der blev taget. Tydeligt at kameraet lå tættest på Felix, Ida og Johannes. Er lidt ærgerlig over, at der ikke er flere af de andre lækre babyer!

Synes der er skræmmende mange billeder af, at Johannes stjæler legetøj Godt at se, at Ida kan sige fra

Men synes nu også et lortebillede havde været med til at gi et godt billede af dagen Jeg fik nyt tøj, men ikke det flotteste og bedst valgte, for jeg blev lidt træt af at gå rundt og lugte af lort mens jeg kiggede

Men tak for en dejlig dag!! Det skal snart gentages!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2011

Lulle25

Ihh hvor ser det hyggeligt ud, sikke mange dejlige babyer. Vil gerne med næste gang, hvis jeg må?? Er ikke så meget herinde lige pt. men håber snart jeg får lidt mere tid til det...

Anmeld

6. juli 2011

Mettemus

Jaaa super meget tak for en skøn dag og dejlige billeder hele vejen rundt!
Helle for at Johannes og Laurits bliver bedste venner - han (atså Johanens) ligner nemlig én der kommer til at klare sig rigtig godt på legepladsen. I ved - ham der altid får den bedste moon car før alle de andre, kysser flest piger i legehuset osv Laurits' mor er klar til bestikkelse i form af pandekager.

Men dejlige billeder af dejlige piger med dejlige unger!

Anmeld

6. juli 2011

piadas

Mettemus skriver:

Jaaa super meget tak for en skøn dag og dejlige billeder hele vejen rundt!
Helle for at Johannes og Laurits bliver bedste venner - han (atså Johanens) ligner nemlig én der kommer til at klare sig rigtig godt på legepladsen. I ved - ham der altid får den bedste moon car før alle de andre, kysser flest piger i legehuset osv Laurits' mor er klar til bestikkelse i form af pandekager.

Men dejlige billeder af dejlige piger med dejlige unger!

Så sig lige til Johannes og Laurits, at de skal HUSKE at undlade at drille piger med MEGET ældre (og stærkere) storebrødre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.