Babyklister??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.296 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

mortilfreja

Nogen der har prøvet det og virkede det?? Kan man bruge det uden man er i behandling og hvordan skal det tages??

Har nu for 3. gang testet svagt positiv hvor min mens så er kommet et par dage efter så tænkte om "babyklister" mon kunne hjælpe??

Kom glad med jeres erfaringer piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Mutti2B

Jeg tog det i 6 måneder da jeg var i behandling, men det virkede ikke for mig. Min slimhinde var ganske normal (mellem 6½ -8½) når jeg blev insemineret. Så ikke noget vildt der.

Men med hensyn til dit spørgsmål om det kan bruges udenfor behandling så ja . Virkningen skulle jo kun være at gøre slimhinden dejlig tyk så ægget kan sætte sig fast, så hvis du tror på det så er det bare med at komme igang. Men husk lige at det er et homøopatisk produkt så det må IKKE komme i nærheden af metal. Så ikke noget med at dryppe dråberne på en teske . Direkte i glasset med det.

Anmeld

5. juli 2011

mortilfreja

Mutti2B skriver:

Jeg tog det i 6 måneder da jeg var i behandling, men det virkede ikke for mig. Min slimhinde var ganske normal (mellem 6½ -8&frac12 når jeg blev insemineret. Så ikke noget vildt der.

Men med hensyn til dit spørgsmål om det kan bruges udenfor behandling så ja . Virkningen skulle jo kun være at gøre slimhinden dejlig tyk så ægget kan sætte sig fast, så hvis du tror på det så er det bare med at komme igang. Men husk lige at det er et homøopatisk produkt så det må IKKE komme i nærheden af metal. Så ikke noget med at dryppe dråberne på en teske . Direkte i glasset med det.

Okay.. Hvad sker der hvis det kommer i berøring med metal??

Og er der nogen bivirkninger ved det???

Har googlet mig frem til noget der hedder Ovaria Comp (til kvinder) og Testes Comp (til mænd)

Kender du de præparater???

Anmeld

5. juli 2011

Nessie

mortilfreja skriver:

Har googlet mig frem til noget der hedder Ovaria Comp (til kvinder) og Testes Comp (til mænd)

Det aflader Lyder sjovt, men det var den besked jeg fik

Vi bruger babyklister (Fructus Femina) og  Baby-Me-Now til mig, og Testes Comp, B-Daddy, Zink og E-vitamin til manden (alt for at bedre sædkvaliteten).

Vi har tidligere været i behandling, men prøver lige dette sammen med akupunktur, så jeg skal fortælle dig senere om det virker

Anmeld

5. juli 2011

mortilfreja

Nessie skriver:

Det aflader Lyder sjovt, men det var den besked jeg fik

Vi bruger babyklister (Fructus Femina) og  Baby-Me-Now til mig, og Testes Comp, B-Daddy, Zink og E-vitamin til manden (alt for at bedre sædkvaliteten).

Vi har tidligere været i behandling, men prøver lige dette sammen med akupunktur, så jeg skal fortælle dig senere om det virker

Lyder godt  Må i helsekostforretningen i morgen... Regner med at jeg kan få det der

Kender du til andre steder hvor det forhandles??

Held og lykke

Anmeld

5. juli 2011

Nessie

mortilfreja skriver:

Lyder godt  Må i helsekostforretningen i morgen... Regner med at jeg kan få det der

Kender du til andre steder hvor det forhandles??

Held og lykke

Jeg har i hvert fald også kunnet få det i Matas

Anmeld

5. juli 2011

mortilfreja

Nessie skriver:

Jeg har i hvert fald også kunnet få det i Matas

Okay.. Tak for hjælpen  Vil prøve der..

Anmeld

5. juli 2011

mortilfreja

Andre der har forsøgt sig med nogle af præparaterne hvor det har virket????

Anmeld

5. juli 2011

Mutti2B

mortilfreja skriver:

Det skulle miste virkningen. Jeg brugte kun babyklister, så kender desværre ikke de andre produkter du nævner. Men mener jeg har kanonkuren på mail, hvis du er interesseret? Der er en del produkter man skal ta så det er mega dyrt, men hvad vil man ikke gøre for de 2 streger

Anmeld

5. juli 2011

mortilfreja

Mutti2B skriver:

Det skulle miste virkningen. Jeg brugte kun babyklister, så kender desværre ikke de andre produkter du nævner. Men mener jeg har kanonkuren på mail, hvis du er interesseret? Der er en del produkter man skal ta så det er mega dyrt, men hvad vil man ikke gøre for de 2 streger

Trode bare at babyklister var et "kælenavn" til præparatet... Er der et produkt der hedder "babyklister" ? Og hvor købes det??

Ja vil meget gerne kigge lidt på den "kanonkur" hvis du vil sende mig den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.