Strækmærker/Laserbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er idag 40+2 og har lige opdaget strækmærker på ballerne De er muligvis nok kommet, eftersom hofterne er vokset helt vildt. Jeg er simpelthen så ked af det. Da min krop betyder rigtig meget for mig.. Har grædt hele dagen (Jer der mener jeg overdriver, eller synes jeg er plat at hører på, hold jeres mening for jer selv.)

Er der nogle af jer som har erfaring med laserbehandling ? For har jeg tænkt mig at bruge penge på, ligeså snart jeg har født.

Hilsen Den Triste

Jeg kan sagtens forstå dig. Man har i forvejen ikke overvildt meget selvtillid i graviditeten så få strækmærker kan bare lige give det ekstra knæk Jeg fik rigtig mange strækmærker på maven (Læs: maaaange) Og de var tydelige i rigtig lang tid. Men nu her 8 måneder efter jeg har født er de næsten helt væk (de er der jo, men man ser dem ikke). Jeg brugte og alle midler i graviditeten, smurte min mave dagen lang osv og intet hjalp. Jeg har dog slet ikke gjort noget efter graviditeten fordi jeg simpelthen gav op, men nu kan man bare se: de går i sig selv, det er bare et spørgsmål om tålmodighed

Og til dit spørgsmål: nej, det har jeg ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

kirsti

Dels afhænger effekten af laser af I hvillket hudlag mærkerne er og dels hvor store de er men er huden sprunget kan de ikke fjernes med laser blot gøres mindre tydelige så du må desværre nok indstille dig på at leve med strækmærker I et eller andet omfang!

Anmeld

3. november 2011

debbie19

PernilleogDennis skriver:

Hmm.. i det solcenter jeg går i der er der lige kommet en ny maskine der fjerner uren hud, samt strækmærker (står der) Hvor vidt den virker eller ej, tør jeg altså ikke sige. Men den ser nu noget avanceret ud. Du kunne jo tjekke det ud, man kan vel finde dem på nettet samt deres kabiner. sun deluxe solcenter.. :-)

HVAD HEDDER DEN MASKINE

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

HVAD HEDDER DEN MASKINE

SØg efter laserbehandling af strækmærker på Google, så kommer det op ..

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Dels afhænger effekten af laser af I hvillket hudlag mærkerne er og dels hvor store de er men er huden sprunget kan de ikke fjernes med laser blot gøres mindre tydelige så du må desværre nok indstille dig på at leve med strækmærker I et eller andet omfang!

det ved jeg godt.

Har snakket med eksperter om det ...

Men tak for sit svar ..

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig. Man har i forvejen ikke overvildt meget selvtillid i graviditeten så få strækmærker kan bare lige give det ekstra knæk Jeg fik rigtig mange strækmærker på maven (Læs: maaaange) Og de var tydelige i rigtig lang tid. Men nu her 8 måneder efter jeg har født er de næsten helt væk (de er der jo, men man ser dem ikke). Jeg brugte og alle midler i graviditeten, smurte min mave dagen lang osv og intet hjalp. Jeg har dog slet ikke gjort noget efter graviditeten fordi jeg simpelthen gav op, men nu kan man bare se: de går i sig selv, det er bare et spørgsmål om tålmodighed

Og til dit spørgsmål: nej, det har jeg ikke

Det er godt at hører at de forsvinder med tiden .. (eller bliver mindre synlig) Men det er bare sådan at jeg hader at smide tøjet foran kæreste nu, synes bare strækmærker er ulækre . (går virkelg op i min krop)

Mebn på prøve at væbne mig med tålmodighed .. Og tusinde tak for dit svar

Anmeld

23. april 2012

Kasper

Vil lige tilføje til denne tråd.

Det er ikke muligt at fjerne strækmærker uanset hvor meget man måtte ønske det. Der er dog flere måder man kan reducere synligheden af strækmærkerne.

Huske forebyggelse er bedre end behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.