Strækmærker/Laserbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.092 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er idag 40+2 og har lige opdaget strækmærker på ballerne De er muligvis nok kommet, eftersom hofterne er vokset helt vildt. Jeg er simpelthen så ked af det. Da min krop betyder rigtig meget for mig.. Har grædt hele dagen (Jer der mener jeg overdriver, eller synes jeg er plat at hører på, hold jeres mening for jer selv.)

Er der nogle af jer som har erfaring med laserbehandling ? For har jeg tænkt mig at bruge penge på, ligeså snart jeg har født.

Hilsen Den Triste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Anede ikke man kunne få laserbehandling mod det?

det kommer jo fordi huden har rug for at strække sig hurtigere end "elastikken" kan følge med...

ved at man kan mindske hvor store de bliver ved at smøre med alm. bodylotion både før under og efter graviditeten.. da bodylotion jo tilfører fugt til huden som gør at den nemmere kan strække sig...

er selv en hat til at huske at gøre det men en af mine veninder gjorde det da hun opdagede sine strækemærker og fortalte at de blev lidt mindre røde og at hun her bagefter ikke synes de ser så slemme ud...

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Anede ikke man kunne få laserbehandling mod det?

det kommer jo fordi huden har rug for at strække sig hurtigere end "elastikken" kan følge med...

ved at man kan mindske hvor store de bliver ved at smøre med alm. bodylotion både før under og efter graviditeten.. da bodylotion jo tilfører fugt til huden som gør at den nemmere kan strække sig...

er selv en hat til at huske at gøre det men en af mine veninder gjorde det da hun opdagede sine strækemærker og fortalte at de blev lidt mindre røde og at hun her bagefter ikke synes de ser så slemme ud...

Jeg har altid smurt heloe kroppen ind i lotion, hver dag. plus mandel-olie her i graviditeten. (Har gjort alt i håb om jeg ikke fik nogen, pkus drukket meget vand) Og de er lige kommet, var så glad her for en 4 dage siden, over jeg ingenting havde fået (var meget lille, inden jeg blev gravid) Også så jeg dem idag..

Øv altså

Anmeld

5. juli 2011

MorTilMalene

følger li med her.. for har nemlig også fået nogle forfærdelige nogen næsten over det hele efter graviditeten... og er simpelthen så ked af dem... overvejer også laser...

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

MorTilMalene skriver:

følger li med her.. for har nemlig også fået nogle forfærdelige nogen næsten over det hele efter graviditeten... og er simpelthen så ked af dem... overvejer også laser...

Det er sygt for meget nogle mærker, kan ændre på ens selvtillid ..  Noget burde man da ihvertfald kunne gøre ..

Anmeld

5. juli 2011

PernilleogDennis

Hmm.. i det solcenter jeg går i der er der lige kommet en ny maskine der fjerner uren hud, samt strækmærker (står der) Hvor vidt den virker eller ej, tør jeg altså ikke sige. Men den ser nu noget avanceret ud. Du kunne jo tjekke det ud, man kan vel finde dem på nettet samt deres kabiner. sun deluxe solcenter.. :-)

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Hmm.. i det solcenter jeg går i der er der lige kommet en ny maskine der fjerner uren hud, samt strækmærker (står der) Hvor vidt den virker eller ej, tør jeg altså ikke sige. Men den ser nu noget avanceret ud. Du kunne jo tjekke det ud, man kan vel finde dem på nettet samt deres kabiner. sun deluxe solcenter.. :-)

Man siger jo at det er forbudt at tage sol. hvis man vil have fjernet strækmærker (det skulle gøre dem værre)

Men det kan jo ikke skade at tjekke det ud ..

Anmeld

5. juli 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Man siger jo at det er forbudt at tage sol. hvis man vil have fjernet strækmærker (det skulle gøre dem værre)

Men det kan jo ikke skade at tjekke det ud ..

hehe,  Nej nej, det er ikke en sol. Det er en maskine til at fjerne uren hud og strækmærker, den står bare i sol centeret. Der er ikke uv lys i.

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

hehe,  Nej nej, det er ikke en sol. Det er en maskine til at fjerne uren hud og strækmærker, den står bare i sol centeret. Der er ikke uv lys i.

Tror ikke de har opdateret deres hjemmeside, efter de har fået den. en det ser da ikke ud til, at de har nogen centre på sjælland heh

Anmeld

31. oktober 2011

Inge Nielsen

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er idag 40+2 og har lige opdaget strækmærker på ballerne De er muligvis nok kommet, eftersom hofterne er vokset helt vildt. Jeg er simpelthen så ked af det. Da min krop betyder rigtig meget for mig.. Har grædt hele dagen (Jer der mener jeg overdriver, eller synes jeg er plat at hører på, hold jeres mening for jer selv.)

Er der nogle af jer som har erfaring med laserbehandling ? For har jeg tænkt mig at bruge penge på, ligeså snart jeg har født.

Hilsen Den Triste

Så vidt jeg kan læse mig frem til udskiller huden såkaldte  glukokortikoide hormoner ved ekstrem udstrækning af huden. Disse hormoner afskærer produktionen af kollegen og estatin-fibre i bindevævet i læderhuden, som normalt giver huden elastisticitet. Selvom laserbehandling kan stimulere produktion af kollegen og estastin i bindevævet, vil strækmærkerne aldrig forsvinde helt. Men en laserbehandlingn kan muligvis godt gøre strækmærkerne mindre tydelige. Dog er der tvivl om, hvor stor virkningen egentlig er. 

Desværre kan man ikke fjerne strækmærker, men de bliver pænere med tiden - også uden laserbehandling  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.