Ihh er så spændt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Babydream<3

Uh uh uh, hvis jeg regner efter sidste måned burde mensen komme idag men ingen tegn på den!!

Hvor ville det altså bare være fantastisk hvis jeg fik en posetiv test, men tør ikke håbe for meget endnu, vil se om jeg kan vente indtil weekenden med at teste, da mensen har været lidt svingende siden p-pille stop i slut november.

Synes dog jeg har en smule uro i underlivet indimellem, en smule mere træt end normalt men ikke meget og så har jeg fået saffet mig en lille forkølelse(plejer aldrig at blive syg).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Peanut

Babydream<3 skriver:

Uh uh uh, hvis jeg regner efter sidste måned burde mensen komme idag men ingen tegn på den!!

Hvor ville det altså bare være fantastisk hvis jeg fik en posetiv test, men tør ikke håbe for meget endnu, vil se om jeg kan vente indtil weekenden med at teste, da mensen har været lidt svingende siden p-pille stop i slut november.

Synes dog jeg har en smule uro i underlivet indimellem, en smule mere træt end normalt men ikke meget og så har jeg fået saffet mig en lille forkølelse(plejer aldrig at blive syg).

for dig  

Skal selv teste her om 3 ugers tid 

Anmeld

5. juli 2011

Babydream<3

Peanut skriver:

for dig  

Skal selv teste her om 3 ugers tid 

Tak 

for dig også

Anmeld

6. juli 2011

Bette-mor9o

Held & lykke !! ;o).
Vi prøver også igen barn nr2, har dog lige fået "besøg", men skal tage ÆLT fra d 16-21 juli, også kan jeg teste d. 11 august

Anmeld

6. juli 2011

Babydream<3

JonasMama2010 skriver:

Held & lykke !! ;o).
Vi prøver også igen barn nr2, har dog lige fået "besøg", men skal tage ÆLT fra d 16-21 juli, også kan jeg teste d. 11 august

Håber for jer

Jeg tog dog en test igår som var negativ, men stadig ingen mens og er idag på 36 cd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.