Hjælp Scanning uge 5+1 hvad skal man kunne se???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

Ja men på fredag er jeg kun 5+4... Hvad hvis de ikke kan se noget der  

Det er jeg sikker på de kan.. jeg var 4+ og der kunne næsten ikke ses noget andet end en lille bitte klat..

Hvis du ikke bløder så har du ikke noget at være bange for.. Så skal bebs bare vokse sig stor.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Anonym trådstarter

louieibsen skriver:

Hey jeg var der inde 5+2, og der kunne han ikke rigtig se noget, han sagde også det var meget tidligt, men kom igen 6+2 og der var der et lille fint hjerte der slog jeg tror bare det er fordi du ikke er langt nok henne til at de kan se noget, hvad sagde dem der inde til det?

at de ikke altid kan se noget der og at jeg skal komme på fredag inden ferien... Hvis ikke de kan se noget... Kan de først scanne mig igen den 25.7...

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Det er jeg sikker på de kan.. jeg var 4+ og der kunne næsten ikke ses noget andet end en lille bitte klat..

Hvis du ikke bløder så har du ikke noget at være bange for.. Så skal bebs bare vokse sig stor.. 

der var ingen klat... ingenting... en skygge måske... ikke mere...

Anmeld

5. juli 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

der var ingen klat... ingenting... en skygge måske... ikke mere...

Var der ikke en fostersæk? Altså sådan en sort rund ting?

For min den gemte sig det første tid, og til sidst så man en lille klat..

Anmeld

5. juli 2011

NLME<3

Anonym skriver:

at de ikke altid kan se noget der og at jeg skal komme på fredag inden ferien... Hvis ikke de kan se noget... Kan de først scanne mig igen den 25.7...

ja okay men der er du jo også 5+5 så krydser alt hvad jeg har for at man kan se det lille hjerte blink der, så du ikke skal vente helt der til, vente tiden er ulidlig!!!

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Var der ikke en fostersæk? Altså sådan en sort rund ting?

For min den gemte sig det første tid, og til sidst så man en lille klat..

nej der var ingen fostersæk...

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

louieibsen skriver:

ja okay men der er du jo også 5+5 så krydser alt hvad jeg har for at man kan se det lille hjerte blink der, så du ikke skal vente helt der til, vente tiden er ulidlig!!!

nej jeg vil være 5+4 og de kan ikke engang se en fostersæk nu...

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

louieibsen skriver:

Hey jeg var der inde 5+2, og der kunne han ikke rigtig se noget, han sagde også det var meget tidligt, men kom igen 6+2 og der var der et lille fint hjerte der slog jeg tror bare det er fordi du ikke er langt nok henne til at de kan se noget, hvad sagde dem der inde til det?

kunne man hos dig 5+2 heller ikke se en fostersæk... En mørk klat???

Anmeld

5. juli 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

nej der var ingen fostersæk...

Jeg tror du må have tålmodighed.. Ved det er svært.. Men jeg er sikker på at baby nok skal titte frem..

Lige en  med på vejen..

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Jeg tror du må have tålmodighed.. Ved det er svært.. Men jeg er sikker på at baby nok skal titte frem..

Lige en  med på vejen..

rigtig svært.. vi har prøvet i så mange år og jeg mister igen og igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.