Hjælp Scanning uge 5+1 hvad skal man kunne se???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.199 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg er totalt nede... Jeg fik til morgen vildt ondt i den venstre æggestok... Koldsved, tårer slemt... Tager ind til fertilitetskliniken og de scanner mig... De kunne ikke se nogen forstersæk... Jeg er idag 5+1... Skal den ikke kunne ses idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Ann.

Ved nogen kan det først ses uge 6+

Anmeld

5. juli 2011

nahoje

Det er heller ikke altid at terminen er rigtig fastsat. Så tror ikke du skal være nervøs. Men håber da snart at du får en ny tid til scanning igen

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

nahoje skriver:

Det er heller ikke altid at terminen er rigtig fastsat. Så tror ikke du skal være nervøs. Men håber da snart at du får en ny tid til scanning igen

Den er lavet i fertilitetsbehandling... Så man ved med megen sikkerhed hvor langt man er henne... Den er lavet ved reagensglas behandling...

Anmeld

5. juli 2011

nahoje

Anonym skriver:

Den er lavet i fertilitetsbehandling... Så man ved med megen sikkerhed hvor langt man er henne... Den er lavet ved reagensglas behandling...

Ah okay, det var jeg ikke klar over  Krydser fingre for at alt er som det skal være

Anmeld

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg er totalt nede... Jeg fik til morgen vildt ondt i den venstre æggestok... Koldsved, tårer slemt... Tager ind til fertilitetskliniken og de scanner mig... De kunne ikke se nogen forstersæk... Jeg er idag 5+1... Skal den ikke kunne ses idag...

Ikke nødvendigvis. Da jeg fik tryghedsscanninger snakkede de meget om, at de helt ikke scanner før ca. 6+, da de ellers ikke med sikkerhed kan se noget, og så skaber man blot flere bekymringer end der er grund til. 

Jeg håber det er tilfælde hos dig, og at de kan se noget om et par dage

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ikke nødvendigvis. Da jeg fik tryghedsscanninger snakkede de meget om, at de helt ikke scanner før ca. 6+, da de ellers ikke med sikkerhed kan se noget, og så skaber man blot flere bekymringer end der er grund til. 

Jeg håber det er tilfælde hos dig, og at de kan se noget om et par dage

1000 tak for svaret... Er bare så bange!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

5. juli 2011

Emily2012<3

Jeg er i samme båd som dig.. Jeg var til tidlig scanning hvor jeg troede jeg var 7+..

Jeg bliver scannet, og hun kan knap se noget heller IKKE hjerteblink.. Så hun mener at udfra fostersækken at jeg kun er 4+.. så dvs jeg kun er 5+5 idag ca..

Jeg skal så heldigvis scannes igen den 13/7 og håber meget på at se hjerteblink der.. 

Jeg er sikker på den bare skal vokse sig stor, og det samme med din.  

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Jeg er i samme båd som dig.. Jeg var til tidlig scanning hvor jeg troede jeg var 7+..

Jeg bliver scannet, og hun kan knap se noget heller IKKE hjerteblink.. Så hun mener at udfra fostersækken at jeg kun er 4+.. så dvs jeg kun er 5+5 idag ca..

Jeg skal så heldigvis scannes igen den 13/7 og håber meget på at se hjerteblink der.. 

Jeg er sikker på den bare skal vokse sig stor, og det samme med din.  

Ja men på fredag er jeg kun 5+4... Hvad hvis de ikke kan se noget der  

Anmeld

5. juli 2011

NLME<3

Anonym skriver:

Hey jeg var der inde 5+2, og der kunne han ikke rigtig se noget, han sagde også det var meget tidligt, men kom igen 6+2 og der var der et lille fint hjerte der slog jeg tror bare det er fordi du ikke er langt nok henne til at de kan se noget, hvad sagde dem der inde til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.