Update på denne uge afgør det hele!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

bobbles

Blev idag ringet op af svangeambulatoriet der fortalte at min tal for min glucose belastning var inden for normalen med lidt for høj den lå på 8.0 og den skal lige under 9.0, så skal ind og have foretaget en ekstra glucose belastning i uge 29 for at se om den skulle stige, åh det håber jeg virkelig ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken Christiansen skriver:

Blev idag ringet op af svangeambulatoriet der fortalte at min tal for min glucose belastning var inden for normalen med lidt for høj den lå på 8.0 og den skal lige under 9.0, så skal ind og have foretaget en ekstra glucose belastning i uge 29 for at se om den skulle stige, åh det håber jeg virkelig ikke..

Åh det lader da til den er inde for normalen så? De krydstjekker nok bare. Jeg krydser fingre for, at alt er normalt til den næste 

Anmeld

5. juli 2011

SaNiNa

Jeg har også lige været afsted i dag er 29 + 1 men det var fordi de mistænkte jeg kunne have fået det, da jeg er begynd at bliver rigtig skidt tilpas igen. men mit lå på 8.2 og fik afvide det var rigtig flot som fastende i sidste uge hvor jeg kun var fastende lå det på 4.2

Håber ikke dit det siger mere næste gang.

Anmeld

5. juli 2011

FogL

Synes nu at 9.0 lyder højt - men hvis det er under det, at normalen ligger, så har de jo nok ret

Anmeld

5. juli 2011

bobbles

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh det lader da til den er inde for normalen så? De krydstjekker nok bare. Jeg krydser fingre for, at alt er normalt til den næste 

håber virkelig den bliver hvor den er eller falder den må bare ikke stige

Anmeld

5. juli 2011

bobbles

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg har også lige været afsted i dag er 29 + 1 men det var fordi de mistænkte jeg kunne have fået det, da jeg er begynd at bliver rigtig skidt tilpas igen. men mit lå på 8.2 og fik afvide det var rigtig flot som fastende i sidste uge hvor jeg kun var fastende lå det på 4.2

Håber ikke dit det siger mere næste gang.

okay må bare  alt hvad jeg kan for at den ikke stiger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.