Opstart af babymos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg ville prøve at starte op med frugt mos i stedet da det er sødt og det er mme os .
Jeg ved godt sp siger du ikke må give frugt mos før de spiser de andre ting .
Men vi startede altså op med frugtmos som det første og idag er han 6 måneder gammel og spiser alt med velbehag .
Så det er mit råd , og evt prøve en anden ske os , vi har købt en lilla i bilka den elsker han .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Lone Jakobsen

MetteS81 skriver:

Ok, tror jeg prøver med lidt brød så, for hun virker mere interesseret i den slags end i mosen..Tak for råd!

sku det være en anden gang du må lige skrive om det virkede (bare citer mig her i tråden)

Anmeld

5. juli 2011

Jonatansmor

Må en 6 mdr gammel baby få æblejuice??

Av, den var værre... Det aner jeg ikke, men drengen herhjemme har da smagt på langt det meste jeg har drukket. Juice, smoothies, dansk vand... Og han lever da endnu

Anmeld

5. juli 2011

MetteS81

Jonatansmor skriver:

Av, den var værre... Det aner jeg ikke, men drengen herhjemme har da smagt på langt det meste jeg har drukket. Juice, smoothies, dansk vand... Og han lever da endnu

Haha  jeg må prøve mig frem...prøver med brød og kogt kartoffel til at starte med, og så må mosen komme senere nu når hun ik gider den lige nu  

Anmeld

7. juli 2011

MetteS81

nutche skriver:

sku det være en anden gang du må lige skrive om det virkede (bare citer mig her i tråden)

Så prøvede jeg med både brød som du foreslog, og kartoffel som en anden herinde foreslog...kartoflen gik ik, den var hun ik interesseret i, og brødet blev der slikket lidt på men hun var heller ik så begejstret - på trods af at jeg nærmest ik kan have mit i fred når jeg spiser det   

Tilgengæld har det vist sig at moset banan er et hit!  Den lille mund åbnede sig idag og der blev endda hevet fat i skeen og slikket på den! Fantastisk og lettende

Men 1000 tak for råd, det er virkelig rart at høre hvad I andre har prøvet og på den måde selv lige få testet det af

MetteS

Anmeld

7. juli 2011

Lone Jakobsen

MetteS81 skriver:

Så prøvede jeg med både brød som du foreslog, og kartoffel som en anden herinde foreslog...kartoflen gik ik, den var hun ik interesseret i, og brødet blev der slikket lidt på men hun var heller ik så begejstret - på trods af at jeg nærmest ik kan have mit i fred når jeg spiser det  

Tilgengæld har det vist sig at moset banan er et hit!  Den lille mund åbnede sig idag og der blev endda hevet fat i skeen og slikket på den! Fantastisk og lettende

Men 1000 tak for råd, det er virkelig rart at høre hvad I andre har prøvet og på den måde selv lige få testet det af

MetteS

super dejligt med en opdatering bananmos er også bare utroligt velsmagende og mildt.

Anmeld

7. juli 2011

MetteS81

nutche skriver:

super dejligt med en opdatering bananmos er også bare utroligt velsmagende og mildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.