Pinligt? oh yeah!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

MaybeBaby

Bshizzle skriver:

Hvor pinligt kan det lige blive...!!!

Her en dejlig formiddag tænkte jeg lige at jeg ville da ta i centeret og shoppe lidt..
Hopper i nogle løse bukser samt en stram T-shirt så maven rigtig kan ses..
Sætter mig ind i bilen.. ankommer til centeret.. Hopper ud af bilen og går ind og kigger mig lidt omkring..
.. i alt den tid jeg går og kigger, da undrer jeg mig over ALT den "opmærksomhed" jeg får fra folk, da de kigger på mig og på min fiiiiiine mave..

YEAH RIGHT !!! ... Kommer ind i en Bog-butik hvor en kunde lister sig hen til mig og spør om jeg selv er bevist om at jeg er lidt fugtig på blusen ( Fra babba-dutterne..)  ..

GISP !!!... Jeg blev SÅ flov og sagde mange Tak til damen for at gøre mig opmærksom på dette lille problem..

Jeg skylder mig at holde min taske op og ud i bilen og hjem igen..
( bor heldigvis kun 2 min der fra.. )..

Men NØJ hvor var det pinligt.. for ikke så mærkeligt folk kiggede og nogle smilede/grinte.. ..

Men jeg gik da virkelig ikke ud fra mine babba-dutter ville væske så meget allerede..

Har i oplevet noget ligende??
- anonyme kan svare hvis det er alt for pinligt..  

For filan da også en ret så uheldig episode! Jeg har ikke set skyggen af mælk endnu, men tror det er godt, at min bh oftest er med lidt fyld Og hvor skønt, at der var een, der lige var sød nok til at fortælle dig det (Hvornår må vi se maven?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

.....

Hahaha, kan lige forestille mig det . Men hvor træls at det liige skulle ske i et center, i stedet for at du kunne vise din mave frem

Anmeld

14. juli 2011

Nadia&Daniel

Hvor pinligt kan det lige blive...!!!

Her en dejlig formiddag tænkte jeg lige at jeg ville da ta i centeret og shoppe lidt..
Hopper i nogle løse bukser samt en stram T-shirt så maven rigtig kan ses..
Sætter mig ind i bilen.. ankommer til centeret.. Hopper ud af bilen og går ind og kigger mig lidt omkring..
.. i alt den tid jeg går og kigger, da undrer jeg mig over ALT den "opmærksomhed" jeg får fra folk, da de kigger på mig og på min fiiiiiine mave..

YEAH RIGHT !!! ... Kommer ind i en Bog-butik hvor en kunde lister sig hen til mig og spør om jeg selv er bevist om at jeg er lidt fugtig på blusen ( Fra babba-dutterne..)  ..

GISP !!!... Jeg blev SÅ flov og sagde mange Tak til damen for at gøre mig opmærksom på dette lille problem..

Jeg skylder mig at holde min taske op og ud i bilen og hjem igen..
( bor heldigvis kun 2 min der fra.. )..

Men NØJ hvor var det pinligt.. for ikke så mærkeligt folk kiggede og nogle smilede/grinte.. ..

Men jeg gik da virkelig ikke ud fra mine babba-dutter ville væske så meget allerede..

Har i oplevet noget ligende??
- anonyme kan svare hvis det er alt for pinligt..  

Yes sir - det er sket  - havde to toppe på, en tynd strik og jakke - og det løb lige igennem  så havde to flotte plette på jakken

Anmeld

14. juli 2011

Clisolka

Pinligt? Yes, i den grad 

Haha, jeg tror jeg var krøbet i det nærmeste musehul - og ikke kommet ud før alle var væk 

Jeg har dog ikke selv prøvet det, hverken under graviditeten eller efter (foruden den dag mælken løb til) - for jeg fandt hurtigt ud af det med ammeindlæg, da mine babser begyndte i uge 17 

Anmeld

14. juli 2011

MorEllen

Haha hvor sjovt (for alle os andre)  

Jeg har prøvet noget lignende, en af de sidste dage inden jeg gik på barsel på mit arbejde. Jeg er sygeplejerske og fiser rundt i hvid kittel hele dagen.. og wupti, der kom der visst gang i babserne. En af mine kollegaer gjorde mig heldigvis opmærksom på det så jeg kunne gå og finde en ny kittel, men jeg visste jo ikke hvor længe jeg havde gået rundt med en stor våd plet på mit højre bryst Pinlig..

Anmeld

14. juli 2011

1000Ben

Jeg har prøvet det, og det kom også pludseligt - men der var ingen som så det og så lukkede jeg bare jakken - he he... Men kan da godt forstå at du skyndte dig lidt hjem - men du kan jo trøste dig med at det kun er naturligt 

Anmeld

15. juli 2011

Bshizzle

Hvor er jeg GLAD for jeg ikke er den eneste der har stået med den pinlighed offenligt..  Haha..

Men Ja, det er virkelig pinligt at gå rundt og ikke selv vide man har nogle våde pletter på tøjet.. og helt sikkert i en center fyldt med mennesker!!  GISP !

Jeg kan trøste mig selv idag med at jeg HAR udstyret mig med ammeindlæg

Ja det er sødt nogle er så direkte at komme hen og sige til en at man har et lille problem... ikke mange som gør dette, men mange som bare griner bag rykken på en.

Tak for jeres søde svar.. og jeres egne pinligheder..

- Mavebilleder skal nok komme... den dag jeg engang har tiden og hovede til at ligge billeder ind selv  

Anmeld

15. juli 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Hvor er jeg GLAD for jeg ikke er den eneste der har stået med den pinlighed offenligt..  Haha..

Men Ja, det er virkelig pinligt at gå rundt og ikke selv vide man har nogle våde pletter på tøjet.. og helt sikkert i en center fyldt med mennesker!!  GISP !

Jeg kan trøste mig selv idag med at jeg HAR udstyret mig med ammeindlæg

Ja det er sødt nogle er så direkte at komme hen og sige til en at man har et lille problem... ikke mange som gør dette, men mange som bare griner bag rykken på en.

Tak for jeres søde svar.. og jeres egne pinligheder..

- Mavebilleder skal nok komme... den dag jeg engang har tiden og hovede til at ligge billeder ind selv  

Ser også gerne frem til mavebilleder!! 

Anmeld

15. juli 2011

Frk.S

Ih, hvor pinligt!

Men hvor var det godt, at en venlig sjæl sagde det til dig, fremfor bare at grine ad dig og lade dig gå videre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.