Pinligt? oh yeah!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juli 2011

Bshizzle

Hvor pinligt kan det lige blive...!!!

Her en dejlig formiddag tænkte jeg lige at jeg ville da ta i centeret og shoppe lidt..
Hopper i nogle løse bukser samt en stram T-shirt så maven rigtig kan ses..
Sætter mig ind i bilen.. ankommer til centeret.. Hopper ud af bilen og går ind og kigger mig lidt omkring..
.. i alt den tid jeg går og kigger, da undrer jeg mig over ALT den "opmærksomhed" jeg får fra folk, da de kigger på mig og på min fiiiiiine mave..

YEAH RIGHT !!! ... Kommer ind i en Bog-butik hvor en kunde lister sig hen til mig og spør om jeg selv er bevist om at jeg er lidt fugtig på blusen ( Fra babba-dutterne..)  ..

GISP !!!... Jeg blev SÅ flov og sagde mange Tak til damen for at gøre mig opmærksom på dette lille problem..

Jeg skylder mig at holde min taske op og ud i bilen og hjem igen..
( bor heldigvis kun 2 min der fra.. )..

Men NØJ hvor var det pinligt.. for ikke så mærkeligt folk kiggede og nogle smilede/grinte.. ..

Men jeg gik da virkelig ikke ud fra mine babba-dutter ville væske så meget allerede..

Har i oplevet noget ligende??
- anonyme kan svare hvis det er alt for pinligt..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Anonym

har en bekendt der var til eksamen en uges tid efter hun havde født ... hun havde ikke lagt mærke til noget .. men da hun kom ud af lokalet var blusen helt våd ... cencor sagde til hende da hun kom ind igen at det nok en anden gang ville være en god ide at malke ud inden eksamen

Anmeld

5. juli 2011

Mira0911

ah det må dælme være pinligt.... 

Anmeld

5. juli 2011

170811

Haha det er da altid noget der findes nogle få venlige sjæle der tør at sige noget Ellers kunne du jo ha gået længe rundt med våde pletter ved babserne

Jeg har ikke set skyggen af mælk endnu (termin om 6 uger), så jeg venter spændt

Anmeld

5. juli 2011

SaNiNa

Hihi  havde gravet mig ned i et huleg har de sidste uger brugt ammeindlæg for her er råmælken også stor slem og i sær om natten, må op og skifte tøje for at kunne være til.

Det startede lige så tidlig med Nicklas, men desværre blev min krop så stresset under fødslen at mælkeproduktionen gik i sig selv igen.

Anmeld

5. juli 2011

SussieThyssen

Hehe...*Fniis*

Det kan jo ske for den bedste...LOL

Nå det eneste der har lidt lidt skade er jo nok din forfængelighed

Og den heler sikekrt igen..og...undskyld jeg sidder her med et kæmpe smil.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. juli 2011

Sukkerblomst

wauw.... flot gået at hun kommer og siger det til dig  Tror selv jeg ville have syntes det var lidt for grænseoverskriende og gå hen og sige det til en anden pige .

Anmeld

5. juli 2011

VNB

hahaha hvor er det bare sjovt OG synd for dig!

så gik du rigtig der.....

Prøvede det godt nok ikke imens jeg var gravid. Men prøvede det bagefter, til den årlige KÆMPE store julefrokost vi holder i familien.... (hvor der altså kommer mange som jeg aldrig har set før bla. fætre og kusiners nye kærester osv osv)

Min søn var der 14 dage gammel, og der gik jeg så rundt med  2 MEGET MEGET store våde pletter på min satin kjole  

har sidenhen fået afvide at ingen nænnede at sige noget, da Viktor havde været lidt ked, og de derfor synes jeg allerede havde nok at se til.... ømh jamen tak for omsorgen

Endelig opdagede min kæreste det så, og sagde det til mig! FLOVT!

Anmeld

5. juli 2011

lucas<3

hihi kender det godt..

da min søn skulle ha taget høreprøve en uge efter han var født sad vi og ventede på han skulle ind begyndte en baby og grade og min bubbis begyndte og sprøjte ud med mælk.. det var pinligt så jeg måtte op og købe nogle indlæg..

Anmeld

5. juli 2011

Lusi

Jep har selv prøvet det samme.. Begge gange, kom mælken allerede da jeg var 16 uger henne.. Vågnede også altid og var totalt fedtet ind i det stads.. Top Nice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.