Aqua cradle swing fra Fisher-Price sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
755 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. december 2008

Siber

Hej,
vi har en Aqua cradle swing fra 2005 til salg. Den er brugt til et barn i 2007.
Den fremstår som ny!

Byd
Venlig Hilsen
Siber

jeg er ikke så skarp til det med at ligge billeder ind!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

gulsen

hej mit navn er gulsen. hvor ser gyngen ud?? gynger gyngen fra side til side og fram og tilbage?? hvilken farve er den??.. kan ikke du sende en bild til mig??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2009

Siber

gulsen skriver:

hej mit navn er gulsen. hvor ser gyngen ud?? gynger gyngen fra side til side og fram og tilbage?? hvilken farve er den??.. kan ikke du sende en bild til mig??

Hej Gulsen,

Den er med blåligefarver, farver der har med vand at gøre! Den kan både gynge sidelæns og forlæns (hvis man kan kalde det det!) og du kan selv bestemme hastigheden. Den har forskellige lyde, sang, vanddyp, rislen osv. der kan du også bestemme volumen!

Lige pt kan jeg ikke ligge billeder ind, da vi lige er flyttet til Norge, og ikke har netforbindelse på computeren med vores billeder på. Men jeg må lige få manden til at trylle lidt, så du kan se!

Vi var super gald for den!

Knus Siber

Anmeld

17. februar 2009

gulsen

hej først tak for svaret på min mail.. jeg er fra sverige så måske kan ikke jeg skrive på danske.. men jeg fik svar på en bud som jeg har givet. mange tak

Anmeld

18. februar 2009

gulsen

hej det er gulsen igen.. hvor meget skal du have for gyngen. vil gerne vide prisen?? =)

Anmeld

20. februar 2009

Siber

hej det er gulsen igen.. hvor meget skal du have for gyngen. vil gerne vide prisen?? =)

Hej,
Den har kostet 1600 (men det ved du vel) og vi vil gerne have 800 kr for den!

Kh Siber

ps du skriver fint dansk! Jeg skal til at lærer norsk nu

Anmeld

23. februar 2009

gulsen

hej siber.. tak før dit svar.. har købt en ny. norske er som svenske. skriver lige som danske og taler lige som svenske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.