Jeres mening om pigenavn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.614 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Anonym trådstarter

Min første anonyme debat herinde - vil ikke lige genkendes før vi har navnet på plads

Min mand og jeg har allerede et drengenavn men af pigenavne har vi nogle stykker at vælge imellem. Vi er enige om at det gerne må være et lidt specielt navn uden at det må være for "mærkeligt"

Vi er begge enige om at vi godt kan lide navnet Mila, men nu er jeg kommet lidt i tvivl... jeg synes navnet er enormt sødt, men er det for specielt? Jeg vil helst ikke have at folk kalder hende Milla og tror det er et kælenavn for Kamilla/Camilla.

Hvad synes I om navnet og vil I også ved første øjekast udtale det Milla i stedet for Mila?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
kender nogen der har en datter der hedder Mille, ikke helt det samme, men det passer godt til deres datter

Mila er altså også sødt...

Anmeld

4. juli 2011

Mi

Jeg tror hun vil blive kaldt Milla, altså med et kort i, hvis du forstår.

Anmeld

4. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Min første anonyme debat herinde - vil ikke lige genkendes før vi har navnet på plads

Min mand og jeg har allerede et drengenavn men af pigenavne har vi nogle stykker at vælge imellem. Vi er enige om at det gerne må være et lidt specielt navn uden at det må være for "mærkeligt"

Vi er begge enige om at vi godt kan lide navnet Mila, men nu er jeg kommet lidt i tvivl... jeg synes navnet er enormt sødt, men er det for specielt? Jeg vil helst ikke have at folk kalder hende Milla og tror det er et kælenavn for Kamilla/Camilla.

Hvad synes I om navnet og vil I også ved første øjekast udtale det Milla i stedet for Mila?

Synes det er sødt. Udtalte det med første indskydelse som Mila (med tryk på i) og ikke Milla.

Anmeld

4. juli 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Super sødt navn!

Jeg ville ikke udtale det milla, men som du staver det, Mila :-)

Hedder selv Kamilla, og er blevet kaldt milla, og nix..

Igen rigtig smukt navn! 

Anmeld

4. juli 2011

Weidemann1

Kender en rigtig sød lille pige der hedder mila, og hun er aldrig blevet kaldt milla så vidt jeg ved!'

Rigtig flot navn 

Anmeld

4. juli 2011

hende-nanna

Jeg tror ikke det bliver et problem - ikke hvis I udtaler det som jeg gør, med at trække på i'et - altså Miiiiila.

Btw. synes navnet er super sødt, og flot på skrift! 

Anmeld

4. juli 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Jeg ville sige det MIIII-LA.. Var det første der faldte mig ind.. Synes det lyder super sødt, og er bestemt ikke for specielt...

Anmeld

4. juli 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg tror bestemt ikke, folk ikke vil kunne finde ud af at udtale det rigtigt - så skal de da have deres skolepenge tilbage

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Tusinde tak for jeres svar

Vi er nemlig begge ret enige i at vi kan lide navnet, og det er bestemt ikke fordi jeg har noget imod navnet Kamilla/camilla eller Milla, men jeg synes det er synd hvis ens navn bliver udtalt forkert og man skal til at forklare sig.

Det lyder dog til at de fleste af jer vil udtale det med "langt i" som det er ment, så det er fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.