Føler mig som en teenager....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2011

metski83

Føler mig som en teenager igen.

Jeg fik for 10 år siden p piller, fordi jeg bøvlede sådan med uren hud, dog ikke det værste tilfælde set. Det hjalp mig, samtidig med at jeg brugte vidunder midlet, salven, Basiron. Jeg stoppede med Basiron efter noget tid, og tænkte ikke mere over det.

Men men men ...... Så stoppede jeg med mine p piller pga. projekt baby i januar, og nu pibler de små "sataner" frem igen.

Så i dag gik jeg på apoteket og købte Basiron, så føler mig rigtig som en teenager igen.

Men de små bumser, skal dræbes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mi

hvad er det for et middel, for jeg døjer også stadig med bumser konstant, selvom jeg er 31 år. Tror sku jeg bliver lagt i graven som 95 årig med bumser

Anmeld

4. juli 2011

metski83

Mi skriver:

hvad er det for et middel, for jeg døjer også stadig med bumser konstant, selvom jeg er 31 år. Tror sku jeg bliver lagt i graven som 95 årig med bumser

Haha, de er så træls med uren hud.

Jeg arbejder i Matas, og sælger renseprodukter osv. det er også ganske fint, og virker godt.

Men kan ikke tage mig selv seriøst, når jeg sælger det til kunderne, når de pibler frem på mig.

Men kan jo ikke stå at fortælle dem årsagen.... Jeg tager ikke p piller mere, da vi har gang i PB... haha

Men vidunder midlet hedder Basiron, og fåes i 5% og 10%. Man starter med 5%.

Det afbleger dog hvad det kommer i nærheden af, sengetøj, håndklæder mm.

Så har fundet mit gamle sengetøj frem, fra da jeg var teeengaer, det er i forvejen afbleget.

Men det virker. Det kan godt blive være når man går igang, fordi det renser ud, men så forsvinder det også.

Anmeld

4. juli 2011

Mi

metski83 skriver:

Haha, de er så træls med uren hud.

Jeg arbejder i Matas, og sælger renseprodukter osv. det er også ganske fint, og virker godt.

Men kan ikke tage mig selv seriøst, når jeg sælger det til kunderne, når de pibler frem på mig.

Men kan jo ikke stå at fortælle dem årsagen.... Jeg tager ikke p piller mere, da vi har gang i PB... haha

Men vidunder midlet hedder Basiron, og fåes i 5% og 10%. Man starter med 5%.

Det afbleger dog hvad det kommer i nærheden af, sengetøj, håndklæder mm.

Så har fundet mit gamle sengetøj frem, fra da jeg var teeengaer, det er i forvejen afbleget.

Men det virker. Det kan godt blive være når man går igang, fordi det renser ud, men så forsvinder det også.

Jeg skal vist på apoteket i morgen

Som teenager brugte jeg sådan noget væske som udtørrede huden helt vild. Det virkede men det vare bare krads mod huden  Fik også noget ved hudlægen engang.

Men vil helt sikkert prøve det du der anbefaler.

Hehe Selv min 2 årige peger på mine prikker og siger BUMS

Anmeld

4. juli 2011

metski83

Mi skriver:

Jeg skal vist på apoteket i morgen

Som teenager brugte jeg sådan noget væske som udtørrede huden helt vild. Det virkede men det vare bare krads mod huden  Fik også noget ved hudlægen engang.

Men vil helt sikkert prøve det du der anbefaler.

Hehe Selv min 2 årige peger på mine prikker og siger BUMS

Jeg syntes kalrt det var effektivt.

En tube koster 113, tror jeg det var. Men der skal bare et tyndt lag i ansigtet.

Det kan også gøre huden lidt tør, men ikke noget en almindelig ansigtscreme ikke kan klare.

Jeg smører det bare på om aftenen, og så er det det.

Jeg mailede også til lægen, for at høre om man måtte bruge det når man var gravid. Det er jeg ikke, men vi prøver, så ville gerne være sikker. Men det var ok.

Håber det virker ligeså godt, som for 10år siden.

Anmeld

4. juli 2011

Mi

metski83 skriver:

Jeg syntes kalrt det var effektivt.

En tube koster 113, tror jeg det var. Men der skal bare et tyndt lag i ansigtet.

Det kan også gøre huden lidt tør, men ikke noget en almindelig ansigtscreme ikke kan klare.

Jeg smører det bare på om aftenen, og så er det det.

Jeg mailede også til lægen, for at høre om man måtte bruge det når man var gravid. Det er jeg ikke, men vi prøver, så ville gerne være sikker. Men det var ok.

Håber det virker ligeså godt, som for 10år siden.

Jamen den vil jeg ned og købe  Glæder mig allerede til at se om det bliver godt.

Anmeld

5. juli 2011

metski83

Mi skriver:

Jamen den vil jeg ned og købe  Glæder mig allerede til at se om det bliver godt.

Hav tålmodighed, der ka godt gå en måned inden effekten viser sig. Fordi huden tager en måned om at vende sig til sådanne produkter.

Anmeld

24. juli 2011

Mi

metski83 skriver:

Føler mig som en teenager igen.

Jeg fik for 10 år siden p piller, fordi jeg bøvlede sådan med uren hud, dog ikke det værste tilfælde set. Det hjalp mig, samtidig med at jeg brugte vidunder midlet, salven, Basiron. Jeg stoppede med Basiron efter noget tid, og tænkte ikke mere over det.

Men men men ...... Så stoppede jeg med mine p piller pga. projekt baby i januar, og nu pibler de små "sataner" frem igen.

Så i dag gik jeg på apoteket og købte Basiron, så føler mig rigtig som en teenager igen.

Men de små bumser, skal dræbes.

Jeg ville bare lige sige, at det virker fantastisk på mig, så tak for rådet

Anmeld

25. juli 2011

metski83

Mi skriver:

Jeg ville bare lige sige, at det virker fantastisk på mig, så tak for rådet

Super, det er da bare kanon.

Jamen det var så lidt, ved jo selv hvor træls det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.