Anonym skriver:
For snart 3 uger siden, tog jeg en test, der viste ypper svagt positiv, men positiv var den.
Ca. 1 uge efter begyndte jeg så at bløde og måtte til en tidlig scanning, efter min egen beregning skulle jeg havde været omkring de 5 uger henne der.
Jeg bliver så sendt til den tidlige scanning og hun finder intet
, så hun mente jeg enten var gravid ude for livmoderen eller også var graviditeten gået i sig selv, hun tog en blodprøve og en GT, testen var nærmest negativ og blodprøven viste meget lave homon tal, så jeg skulle ikke regne med noget. Jeg fik lavet en ny blodprøve 2 dage senere og skulle så op idag og scannes for at finde ud af hvor min grviditet lå ude for livmoderen.
Men men men!!!!!!!!!!
Mine tal var steget til det dobble, stadig små, men de steg og nu kunne man se noget i livmoderen, så jeg har fået en ny tid til om 1 ½ uge og der er bebse forhåbentlig større så vi kan se hjerte bank. Jeg var overbevidst om jeg skulle have en trist samtale, men det vidste sig at blive en rigtig god dag, og så er det i ovenkøbte min fødselsdag, så det er en fantastisk gave at få 
Jeg var åbenbart bare så tidligt gravid, at testen næsten ikke kunne opfange det, men alligevel gjorde, så det er bare SKIDE FEDT

HILSEN EN MEGET LYKKELIG PIGE
HOLD OP ET SKØNT INDTLÆG AT LÆSE!! Stort tillykke med det og stort tillykke med fødselsdagen