Så må jeg hellere give mig til kende. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Mi skriver:

Held og lykke

Taaak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Hvor er det skønt for jer. jeg havde slet ikke fanget i allerede ville i gang nu, men hvor er det godt.

Jeg håber der snart er gevinst

Vores første plan var at det skulle være nu her. Men så begyndte jeg jo også rode rundt med det, at så skulle det først være til oktober, og så først maj/juni 2012. Og så snakkede vi tingene igennem og besluttede os for at vi altid vil kunne blive ved med at udskyde så snart det kom tæt på.
Og efter lidt overvejelser blev vi enige om det bare skulle være nu.

Og taak. Vi glæder os meget. K snakker ikke om andet end drenge + pigenavne. hehe.

Anmeld

4. juli 2011

Mette.

Frk-Lotusblomst skriver:

Vores første plan var at det skulle være nu her. Men så begyndte jeg jo også rode rundt med det, at så skulle det først være til oktober, og så først maj/juni 2012. Og så snakkede vi tingene igennem og besluttede os for at vi altid vil kunne blive ved med at udskyde så snart det kom tæt på.
Og efter lidt overvejelser blev vi enige om det bare skulle være nu.

Og taak. Vi glæder os meget. K snakker ikke om andet end drenge + pigenavne. hehe.

Det er også godt i holder jer til den første plan, i sidste ende er det jo helt ligemeget hvornår den lille kommer, den er jo elsket lige så højt uanset hvad. Og studierne skal du nok nå!

Hvor er han sød, det er så dejligt når de går op i det. Jeg  for der er gevinst om lidt. 

Anmeld

4. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Mette. skriver:

Det er også godt i holder jer til den første plan, i sidste ende er det jo helt ligemeget hvornår den lille kommer, den er jo elsket lige så højt uanset hvad. Og studierne skal du nok nå!

Hvor er han sød, det er så dejligt når de går op i det. Jeg  for der er gevinst om lidt. 

Den er bestemt elsket og ønsket ligemeget hvad. <3 Og jah, jeg dropper jo ikke ud af studierne. Jeg holder jo bare en pause. Og har ingen intentioner om ikke at genoptage studiet efter barsel. SÅ mon ikke det går.

Jaaah det er sååå skænt at mærke at de også vil det. <3 - Vi lader lige kroppen vende sig til tiværelsen uden p-piller, dog beskytter vi os ikke, men går heller ikke op i at ramme æl osv de næste 2 måneder.

Anmeld

4. juli 2011

lycly

Held og lykke !!

Anmeld

4. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Luna F. skriver:

Held og lykke !!

Taaak.

Og held og lykke til dig også med forhåbentlig snarlig fødsel

Anmeld

4. juli 2011

frk-stoltze

Sådan min egen.

Glæder mig til at følge dig herinde og privat

Tak for en skøn dag idag

Anmeld

4. juli 2011

Frk-Lotusblomst

frk-stoltze skriver:

Sådan min egen.

Glæder mig til at følge dig herinde og privat

Tak for en skøn dag idag

Taak smukke. Og lige tilbage til dig også. <3

Anmeld

4. juli 2011

Kløver

Held og lykke til Bliver spændende

Anmeld

4. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Maja84 skriver:

Held og lykke til Bliver spændende

Taaaaak.

Jaah det bliver rigtig spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.