P-stavs virkning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Nymfen

hvornår stopper en p-stav med at virke? ... inden den tages ud? 3 år sagde lægen dengang, men er det nøjagtigt 3 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Babylil

Ja, den skal skiftes efter 3 år. Det vil sige, at virkningen formentlig stopper efter de 3 år. Har selv haft en

Anmeld

4. juli 2011

Millesmammi

Nymfen skriver:

hvornår stopper en p-stav med at virke? ... inden den tages ud? 3 år sagde lægen dengang, men er det nøjagtigt 3 år?

jeg har så også hørt at der er mange ting der kan gå ind og påvirke dens effekt eller hvad man nu skal kalde det, så den ikke virker mere..

Anmeld

4. juli 2011

Nymfen

Millesmammi skriver:

jeg har så også hørt at der er mange ting der kan gå ind og påvirke dens effekt eller hvad man nu skal kalde det, så den ikke virker mere..

hvilke slags ting har du hørt?

Anmeld

4. juli 2011

Millesmammi

Nymfen skriver:

hvilke slags ting har du hørt?

har ikke hørt hvad det var for nogle ting, det var en i min familie der sagde det, så om det overhovedet er noget hun ved noget om, aner jeg ikke. 

Anmeld

4. juli 2011

Nymfen

Millesmammi skriver:

har ikke hørt hvad det var for nogle ting, det var en i min familie der sagde det, så om det overhovedet er noget hun ved noget om, aner jeg ikke. 

nåh okay... har en p-stav selv. til august har den siddet i 3 år så har tid hos lægen,,, har bare følt mig lidt hvad kan man sige... lidt gravid her de sidste 3 ugers tid. har også fået problemer med at holde på mit vand?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.