legekøkken på tilbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. december 2008

Mikkelmusen

Kan ikke lige finde det gamle emne med legekøkkener, men der er et på tilbud i føtex fra imorgen til 400 kr. Det er inkl. mad og redskaber

http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1297&a=1#/page28/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2008

Helle30

Orv! Tak Christina. Det er lidt mere stilet end dét, jeg egentlig har udset mig fra foodn'n fun. - Knapt så spraglet i farverne.
Jeg tror, jeg vil smutte en tur i Føtteren i morgen (meeeeeget tidligt for at undgå alle tågeshopperne) og se, om de evt. har stillet det op, så man kan se det og skubbe til det. Jeg er lidt bekymret for, om det der sidebord er dalret. Det må lige afprøves.
Tak igen!

- Helle - ser frem til en morfar, når Sofie og far kommer hjem fra "Bøndernes paradis" og Sofie alligevel skal sove til middag.

Anmeld

13. december 2008

Mikkelmusen

Ja jeg håber for dig de har sat det op, for du kan ha ret i det ser lidt... ja dalret ud...

Så lidt

Anmeld

14. december 2008

bette

ja mega surt.... har nemlig købt det til næsten 500.... suk

Anmeld

14. december 2008

Mikkelmusen

Ja det er lidt surt. Men så længe du ikke har betalt dobbelt pris

Er det så noget værd? Hvordan er kvaliteten?

Anmeld

14. december 2008

Mikkelmusen

Nu er det ikke for at gnide mere i det, men nu er der også et fisherprice på tilbud, i bilka til 339 kr... http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1153#/page44/

Anmeld

14. december 2008

bette

Mikkelmusen skriver:

Ja det er lidt surt. Men så længe du ikke har betalt dobbelt pris

Er det så noget værd? Hvordan er kvaliteten?

ved det ikke endnu. har jo ikke pakket den op
det er jo en julegave til mikkel

Anmeld

14. december 2008

Helle30

Nå, jeg fik så ikke invaderet Føtex fra morgenstunden. Muntrede mig lige med en tur omkring fødegangen i stedet. Skriver lige et andet indlæg om det. Der var heldigvis ikke noget galt, så måske jeg er frisk nok til at tage Føtex senere.

- Helle

Anmeld

14. december 2008

Helle30

Nå, jeg købte det så. Det var desværre ikke stillet op, men nu tog jeg chancen. - Ellers sker der jo aldrig noget. Håber, det er ok i orden og ikke for dalret.

- Helle - nu med én julegave klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.