Øv øv med ØV på ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Melanie-Marie

Den var der heller ikke denne gang..

Fik min mens den 28. som forventet, men den kom meget hurtigt og kraftigt og stoppede 2 dage efter, så jeg testede lige idag da jeg syntes det var vildt underligt, min mens plejer ikke at være specielt kraftig og vare somregl min. 6 dage, men testen var negativ..

ØV!

men vi prøver bare igen,

send GERNE lidt babystøv til mig tak, det er tiltrængt, dette var 8. måned -.-'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

fru G

Ej hvor øv det altså er!! Føler med dig.... øv...

Anmeld

4. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Melanie-Marie skriver:

Fik min mens den 28. som forventet, men den kom meget hurtigt og kraftigt og stoppede 2 dage efter, så jeg testede lige idag da jeg syntes det var vildt underligt, min mens plejer ikke at være specielt kraftig og vare somregl min. 6 dage, men testen var negativ..

ØV!

men vi prøver bare igen,

Øv øv øv. Der er ikke andet for end at blive ved. Jeg sender babystv afsted til jer. og også.

Anmeld

5. juli 2011

Melanie-Marie

Frk-Lotusblomst skriver:

Øv øv øv. Der er ikke andet for end at blive ved. Jeg sender babystv afsted til jer. og også.

mange tak  

Anmeld

5. juli 2011

cecilie1984

Melanie-Marie skriver:

ØV!

men vi prøver bare igen,

da jeg blev gravid med mit første barn plejede min mens at vare 4-5 dage med kraftige blødninger. Men jeg blødte ligesom dig i 2 dage men ikke så kraftigt som normalt. men jeg var altså gravid.

testede i uge 4 negativ

testede så igen ugen efter i uge 5 og der blev den bragende posetiv indenfor et par sek.

Så man kan godt få sin første mens efter man er blevet gravid, så håber da for dig den er der, men ellers prøver i da bare igen som du selv skriver

Anmeld

5. juli 2011

lukasmor

Melanie-Marie skriver:

ØV!

men vi prøver bare igen,

Øv, øv!
Babystøv er sendt

Anmeld

5. juli 2011

Melanie-Marie

cecilie1984 skriver:

da jeg blev gravid med mit første barn plejede min mens at vare 4-5 dage med kraftige blødninger. Men jeg blødte ligesom dig i 2 dage men ikke så kraftigt som normalt. men jeg var altså gravid.

testede i uge 4 negativ

testede så igen ugen efter i uge 5 og der blev den bragende posetiv indenfor et par sek.

Så man kan godt få sin første mens efter man er blevet gravid, så håber da for dig den er der, men ellers prøver i da bare igen som du selv skriver

Årh tak for opmundringen, men jeg testede igår, og der skulle jeg være 5+0 hvis jeg var gravid, så tror desværre ikke den er der denne gang..

men der var også underligt for mine bryster og mine nips var vild ømme denne gang, mere end normalt og de voksede en del, den jeg tester lige i uge 6 igen

Anmeld

5. juli 2011

Melanie-Marie

Lukasmor skriver:

Øv, øv!
Babystøv er sendt

Taaaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.