Kan det passe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja hvad siger i, ville være 3+1 i dag hvis den er der, men kan det passe, er jo kun 10 dage siden jeg havde ÆL, kan godt selv se stregen, og synes den er lidt tydeligere i virkeligheden, men sådan en svag test, kan man regne med det allerede Køber i morgen en sigital test, og giver dne intet svar, prøver jeg igen når det er 14 dage fra ÆL

Er en smule nærvøs, da vi på den ene side gerne vil have den positiv, men på den anden side ik havde regnet med det ville ske så hurtigt, så vil være under 1½ år mellem børnene og alligevel kan jeg ik lade være med at krydse alt jeg har og håbe inderligt håbe at den er der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

chael

Ja, umiddelbart er den jo god nok

Men ville nu alligevel prøve igen om et par dage

*Camilla 27+5

Anmeld

4. juli 2011

chael

*Camilla 27+5

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

*Camilla 27+5

tak, krydser for det

Anmeld

4. juli 2011

Muffinmus

sådan så min test næsten også ud med den sidste.

Den blev også taget 10 dage efter æl, så der var jeg 3+3, ikke 3+1 som du åbenbart er:-)

Anmeld

4. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja hvad siger i, ville være 3+1 i dag hvis den er der, men kan det passe, er jo kun 10 dage siden jeg havde ÆL, kan godt selv se stregen, og synes den er lidt tydeligere i virkeligheden, men sådan en svag test, kan man regne med det allerede Køber i morgen en sigital test, og giver dne intet svar, prøver jeg igen når det er 14 dage fra ÆL

Er en smule nærvøs, da vi på den ene side gerne vil have den positiv, men på den anden side ik havde regnet med det ville ske så hurtigt, så vil være under 1½ år mellem børnene og alligevel kan jeg ik lade være med at krydse alt jeg har og håbe inderligt håbe at den er der

Vil bare lige indskyde:

Hvis du er 10 dage efter ægløsning, så er du 3+3, da du altid er 2+0 på ægløsningsdagen uanset, om din cyklus er 28 dage eller 77 dage (det vil sige, at alt før ægløsning ikke tæller med i det store regnskab, når du rammer ægløsning, så hedder det 2+0).

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

sådan så min test næsten også ud med den sidste.

Den blev også taget 10 dage efter æl, så der var jeg 3+3, ikke 3+1 som du åbenbart er:-)

Må have noget at gøre med sidste menstruations dag, da dte jo er den man regner efter, er da lidt mere spændt nu, hvad den siger om nogle dage så

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vil bare lige indskyde:

Hvis du er 10 dage efter ægløsning, så er du 3+3, da du altid er 2+0 på ægløsningsdagen uanset, om din cyklus er 28 dage eller 77 dage (det vil sige, at alt før ægløsning ikke tæller med i det store regnskab, når du rammer ægløsning, så hedder det 2+0).

okay, troede man talte efter sidste mens dag uanset hvad, men godt at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.