Jeg bliver nødt til at bede om hjælp hurtigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Hvis du er bekymret, så ring til vagtlægen, ellers få en akut tid ved lægen i morgen, kunne god være blærebetændelse, men de kan ikke lave urinprøve og podning før i morgen alligevel.

Hvor er det forresten skøøøøønt at se din ticker Du har termin præcis 1 år og 1 dag efter min termin

Ej hvor pudsigt!!!!

Og nej vagtlægen sagde at har man gentagne spontane arborter efter sig er det ud til vagtlægen med det samme!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

ønskebørn74

Madam Blå skriver:

Ja, der er jo forskel. Har selv haft blærebetændelse stort set i tre år i træk - så troede, jeg vidste noget om, hvad de ville sige inde på lægevagten. Var gravid to gange, og mistede begge gange. (Men jeg var så ung, så det er alt for det bedste i sidste ende).

Er virkelig ked af, at jeg kommer med forkert vejledning! Rigtig godt at du ringede

Men fandt de noget så?

Han var ikke sikker... Den stick de har til at undersøge det, kan ikke fange det i det tidlige stadie... Så han bad mig tage til egen læge idag, for symptomerne stemmer... Jeg har jo selv haft det mange gange, bare ikke så tidligt i en graviditet... Så nu må vi se...

Anmeld

5. juli 2011

Majbriteriksen

Madam Blå skriver:

Ok - godt du ringede så!

Jeg har fået at vide, da jeg ringede til vagtlægen, at det skulle jeg ikke belemre ham med. Jeg skulle vente til jeg kunne komme til min egen læge.

Undskylder for den forkerte vejledning!

Der er så stor forskel på vagtlæger. Nogle er de sødeste læger-andre kan man godt høre at de er presset til at tage de vagter.

Jeg har også flere gange fået "røvfuld" af lægerne (også igennem mit job) Men jeg ringer alligevel altid ved tvivl, skal ikke risikere noget. Men ved godt at der er mange der ikke ringer med mindre det er helt galt, da de nogle gange får nogle beskidte svar.

Anmeld

5. juli 2011

Majbriteriksen

ønskebarn74 skriver:

Ringede til vagtlægen og fik besked på at komme ud med det samme... Så nu er der styr på det... 1000 tak for svaret...

Dejligt at høre. Håber du får noget der kan hjælpe dig. Jeg har altid haft voldsomme symp. lang tid før at det kan tjekkes. Heldigvis vidste min læge det godt, så han lyttede til mine symp, istedet for stixen.

Anmeld

5. juli 2011

Madam Blå

ønskebarn74 skriver:

Han var ikke sikker... Den stick de har til at undersøge det, kan ikke fange det i det tidlige stadie... Så han bad mig tage til egen læge idag, for symptomerne stemmer... Jeg har jo selv haft det mange gange, bare ikke så tidligt i en graviditet... Så nu må vi se...

OK - jeg håber at lægen kan finde ud af noget hurtigt

Og rigtig god bedring med det!

Anmeld

5. juli 2011

Madam Blå

Majbriteriksen skriver:

Der er så stor forskel på vagtlæger. Nogle er de sødeste læger-andre kan man godt høre at de er presset til at tage de vagter.

Jeg har også flere gange fået "røvfuld" af lægerne (også igennem mit job) Men jeg ringer alligevel altid ved tvivl, skal ikke risikere noget. Men ved godt at der er mange der ikke ringer med mindre det er helt galt, da de nogle gange får nogle beskidte svar.

Ja, det er der selvfølgelig

Men utroligt, at der er så stor forskel på deres måde at praktisere på. Men skulle tro, at der ligger nogle forskrifter, som de skal følge... Det gør der sikkert også - men de ender med at fortolke i forhold til hvor travlt de har.. En farlig glidebane, synes jeg.

Men der skete intet med, at jeg ventede til min egen læge åbnede igen. Intet andet end smerterne. Heldigvis

Anmeld

5. juli 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor pudsigt!!!!

Og nej vagtlægen sagde at har man gentagne spontane arborter efter sig er det ud til vagtlægen med det samme!!!

uh ja godt du så fik ringet til vagtlægen, håber bestemt ikke det var alvorligt, og den lille spire og den kommende mor har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.