Jeg bliver nødt til at bede om hjælp hurtigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

ønskebørn74

Madam Blå skriver:

Du ringer bare til lægen i morgen

Det fik jeg i hvert fald at vide.

Ringede til vagtlægen og fik besked på at komme ud med det samme... Så nu er der styr på det... 1000 tak for svaret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mira0911

Var der noget tegn på noget så? 

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Mira0911 skriver:

Var der noget tegn på noget så? 

Nej, jeg skal til egen læge imorgen, for jeg kender symptomerne da jeg har haft det tit... Det kunne han se i journalen, og på lægevagten kan de ikke dyrke urinen... De har kun sådan en dyppe ting... Han brød sig ikke om at udskrive medicin uden at være sikker... Men hvis jeg fik mere ondt, skulle jeg bare ringe igen...

Anmeld

4. juli 2011

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Nej, jeg skal til egen læge imorgen, for jeg kender symptomerne da jeg har haft det tit... Det kunne han se i journalen, og på lægevagten kan de ikke dyrke urinen... De har kun sådan en dyppe ting... Han brød sig ikke om at udskrive medicin uden at være sikker... Men hvis jeg fik mere ondt, skulle jeg bare ringe igen...

Okey... Håber ikke det er en slem omgang.... 

Anmeld

4. juli 2011

Madam Blå

ønskebarn74 skriver:

Ringede til vagtlægen og fik besked på at komme ud med det samme... Så nu er der styr på det... 1000 tak for svaret...

Ok - godt du ringede så!

Jeg har fået at vide, da jeg ringede til vagtlægen, at det skulle jeg ikke belemre ham med. Jeg skulle vente til jeg kunne komme til min egen læge.

Undskylder for den forkerte vejledning!

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Madam Blå skriver:

Ok - godt du ringede så!

Jeg har fået at vide, da jeg ringede til vagtlægen, at det skulle jeg ikke belemre ham med. Jeg skulle vente til jeg kunne komme til min egen læge.

Undskylder for den forkerte vejledning!

Tror de er ops på at vi har mistet flere børn og ikke alle graviditeter er ens... Men fik at vide at man altid skal søge lægehjælp... Og det er en vurderings sag hver gang... Jeg har jo også sammentrækninger i skeden... Men de var harmløse...

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Mira0911 skriver:

Okey... Håber ikke det er en slem omgang.... 

En mild omgang er hvad det er, han roste for at tage fat i det med det samme så de kan tage det i opløbet...

Anmeld

4. juli 2011

Madam Blå

ønskebarn74 skriver:

Tror de er ops på at vi har mistet flere børn og ikke alle graviditeter er ens... Men fik at vide at man altid skal søge lægehjælp... Og det er en vurderings sag hver gang... Jeg har jo også sammentrækninger i skeden... Men de var harmløse...

Ja, der er jo forskel. Har selv haft blærebetændelse stort set i tre år i træk - så troede, jeg vidste noget om, hvad de ville sige inde på lægevagten. Var gravid to gange, og mistede begge gange. (Men jeg var så ung, så det er alt for det bedste i sidste ende).

Er virkelig ked af, at jeg kommer med forkert vejledning! Rigtig godt at du ringede

Men fandt de noget så?

Anmeld

4. juli 2011

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

En mild omgang er hvad det er, han roste for at tage fat i det med det samme så de kan tage det i opløbet...

Åh pheew... 

Anmeld

4. juli 2011

Kløver

Hvis du er bekymret, så ring til vagtlægen, ellers få en akut tid ved lægen i morgen, kunne god være blærebetændelse, men de kan ikke lave urinprøve og podning før i morgen alligevel.

Hvor er det forresten skøøøøønt at se din ticker Du har termin præcis 1 år og 1 dag efter min termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.