3d i morgen :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Frøken J.

Frk Mig skriver:

Så lidt da ..

Jeps det gjorde jeg .. Og en masse billeder .. Og hvis man har lyst kan man købe et USB stik på 2 gb med ekstra billeder på .. Det skal vi denne gang ..

Ooooh jeg glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Frøken J.

CiSo skriver:

Held og lykke med imorgen, det er en fantastisk oplevelse..

For mig skete det utænkelige, jeg skulle have en lille pige ligesom dig, men da jeg lå til 3d scanning var det pludselig en dreng! 

for at det samme ikke sker for dig.

Det er lidt det jeg 'frygter'! For hun HEDDER jo noget nu, det kan hun altså ikke hedde, hvis hun er en han. Haha. Åh, jeg bliver helt nervøs nu

Anmeld

4. juli 2011

Frk Mig

Frøken J. skriver:

Ooooh jeg glæder mig

Det kan du os sagtens gøre .. Det er en helt vild fed oplevelse ..

Anmeld

4. juli 2011

Kløver

Kan godt forstå du glæder dig, vi ønskede ikke at vide køn, men det var en helt igennem fantastisk oplevelse alligevel, jeg slet ikke være foruden, og ville klart gøre det igen, om vi næste gang ønsker at vide kønnet vides ikke, men 3d scanning, det skal vi til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juli 2011

CiSo

Frøken J. skriver:

Det er lidt det jeg 'frygter'! For hun HEDDER jo noget nu, det kan hun altså ikke hedde, hvis hun er en han. Haha. Åh, jeg bliver helt nervøs nu

Ja min "datter" HED også noget, og nu hedder han Cilas..

Du skal ikke være nervøs, men kan godt forstå du er det.

Anmeld

4. juli 2011

Frøken J.

Maja84 skriver:

Kan godt forstå du glæder dig, vi ønskede ikke at vide køn, men det var en helt igennem fantastisk oplevelse alligevel, jeg slet ikke være foruden, og ville klart gøre det igen, om vi næste gang ønsker at vide kønnet vides ikke, men 3d scanning, det skal vi til

Skønne billeder! Og kiggede lige din profil. Hold nu op, er han allerede så stor!? Synes lige du har født Hvor er det skægt at følge med hos folk

Anmeld

4. juli 2011

Kløver

Frøken J. skriver:

Skønne billeder! Og kiggede lige din profil. Hold nu op, er han allerede så stor!? Synes lige du har født Hvor er det skægt at følge med hos folk

ja synes dælme også det er gået stærkt, synes ik det er længe sidne jeg blev gravid (havde den positive test 30 jun 2011) og nu er han allerede 5 mdr 68 cm og 8.1 kg vildt at tænke på da han kun var 46 cm og 2020 gr ved fødslen.

Håber i får en helt fantastisk oplevelse til scanningen, det er bestemt alle pengene værd og mere til

Anmeld

4. juli 2011

Frøken J.

Maja84 skriver:

ja synes dælme også det er gået stærkt, synes ik det er længe sidne jeg blev gravid (havde den positive test 30 jun 2011) og nu er han allerede 5 mdr 68 cm og 8.1 kg vildt at tænke på da han kun var 46 cm og 2020 gr ved fødslen.

Håber i får en helt fantastisk oplevelse til scanningen, det er bestemt alle pengene værd og mere til

Årh, han var da også en sød bettefis så! (Ja, det kalder jeg altså alle babyer. Hehe). Men så skal man også bare nyde dem når de er små, når man kan, for pludselig er de ikke så små mere

Og tak  Glæder mig til at logge ind og fortælle i morgen aften!

Anmeld

4. juli 2011

Kløver

Frøken J. skriver:

Årh, han var da også en sød bettefis så! (Ja, det kalder jeg altså alle babyer. Hehe). Men så skal man også bare nyde dem når de er små, når man kan, for pludselig er de ikke så små mere

Og tak  Glæder mig til at logge ind og fortælle i morgen aften!

Ja man skal klart nyde hvert et sekundt, for tiden flyver bare, vi får laver månedsbilleder ved fotografen (kan klart anbefales) og går så stærkt, man synes lige man har været der, og så skal amn afsted igen, især den første tid går stærkt med alle dem der vil på besøg, så man skal dælme huske at sige fra med hård hånd, har jeg lært på den meget hårde og ubehagelige måde, til næste gang.

Ser frem til at læse om din scanning

Anmeld

5. juli 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Haha, nej det har vi dog ikke

Men ja, det er fascinerende. Det varer nok ikke mange år, før man kan se baby for real. Altså ikke på den der gule 3d-måde, men sådan nærmest rigtig video indefra. Skulle ikke undre mig

I kan stadig nå det hehe.

Det tror jeg du har helt ret i! Det kan ikke være længe før man kan se det rigtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.