Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Madam Blå skriver: Glæder mig til at læse update i morgen for at lillepigen selvfølgelig ligger helt som hun skal. Nøj hvor bliver det spændende at se, hvordan hun ser ud Kan virkelig godt forstå, at i glæder jer heeelt vildt!
Glæder mig til at læse update i morgen for at lillepigen selvfølgelig ligger helt som hun skal.
Nøj hvor bliver det spændende at se, hvordan hun ser ud Kan virkelig godt forstå, at i glæder jer heeelt vildt!
Jeg glæder mig også til at opdatere! ØV det først er kl. 16 Vi tror hun har runde kinder allerede, fordi vi begge var fede i fjæset som babyer. Haha. Det jeg er mest spændt på er næsen, faktisk. For min kæreste har en meget bred og lidt flad næse, imens min er helt modsat. Så det bliver lidt skægt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: I hobro www.graviditetsklinik.dk - Var der også til tryghed, de er super søde! Jeg skal self. ikke sidde og anbefale det inden jeg har prøvet det, men alle siger det er helt fantastisk, så synes da bre i skal komme afsted
I hobro www.graviditetsklinik.dk - Var der også til tryghed, de er super søde!
Jeg skal self. ikke sidde og anbefale det inden jeg har prøvet det, men alle siger det er helt fantastisk, så synes da bre i skal komme afsted
Ja, nu må vi se om vi kommer afsted... Vi bruger Scanningsjordemoderen... Også en klinik jeg varmt kan anbefale...
Glæder mig til at høre meget mere om det...
Jeg var til 3D scanning .. Og det var en helt fantastisk oplevelse .. Prøver og se om jeg kan finde et billede ..
Jeg var i Hobro .. Og hun er så kanon sød ..
Frøken J. skriver: Jeg glæder mig også til at opdatere! ØV det først er kl. 16 Vi tror hun har runde kinder allerede, fordi vi begge var fede i fjæset som babyer. Haha. Det jeg er mest spændt på er næsen, faktisk. For min kæreste har en meget bred og lidt flad næse, imens min er helt modsat. Så det bliver lidt skægt
Det kan jeg godt forstå! Åh der er intet sødere end tykke baby-kinder
Det bliver da spændende Har i væddet en middag om det så? Hvor er det altså bare fantastisk at man kan kigge så meget ind til dem i maven.. Synes det er helt vildt, at man kan se hvordan baby ser ud - inden den kommer til verden Wow!
Mira0911 skriver: Ja, nu må vi se om vi kommer afsted... Vi bruger Scanningsjordemoderen... Også en klinik jeg varmt kan anbefale... Glæder mig til at høre meget mere om det...
Dem har jeg også hørt meget om
Frk Mig skriver: Jeg var til 3D scanning .. Og det var en helt fantastisk oplevelse .. Prøver og se om jeg kan finde et billede .. Jeg var i Hobro .. Og hun er så kanon sød ..
Ej tak! Mega fedt at se et foto fra den klinik vi skal hen til! Nice nice nice Fik du også DVD med hjem?
Frøken J. skriver: Dem har jeg også hørt meget om
Hende i Silkeborg synes jeg er rigtig god..
Held og lykke med imorgen, det er en fantastisk oplevelse..
For mig skete det utænkelige, jeg skulle have en lille pige ligesom dig, men da jeg lå til 3d scanning var det pludselig en dreng!
for at det samme ikke sker for dig.
Madam Blå skriver: Det kan jeg godt forstå! Åh der er intet sødere end tykke baby-kinder Det bliver da spændende Har i væddet en middag om det så? Hvor er det altså bare fantastisk at man kan kigge så meget ind til dem i maven.. Synes det er helt vildt, at man kan se hvordan baby ser ud - inden den kommer til verden Wow!
Haha, nej det har vi dog ikke
Men ja, det er fascinerende. Det varer nok ikke mange år, før man kan se baby for real. Altså ikke på den der gule 3d-måde, men sådan nærmest rigtig video indefra. Skulle ikke undre mig
Frøken J. skriver: Ej tak! Mega fedt at se et foto fra den klinik vi skal hen til! Nice nice nice Fik du også DVD med hjem?
Så lidt da ..
Jeps det gjorde jeg .. Og en masse billeder .. Og hvis man har lyst kan man købe et USB stik på 2 gb med ekstra billeder på .. Det skal vi denne gang ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128