Kan slet ikke vente..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

bobbles

Guud hvor er det bare dejligt at læse alle de indlæg om jer skønne kvinder der en efter en bliver mor og deler jeres skønne billeder af jeres nyfødte børn, og det er næsten en helt underlig følelse at tænke på om 3 måneder har jeg min egen lille guldklump, kan næsten ikke vente, de næste måneder må meget gerne gå hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

1000Ben

Frøken Christiansen skriver:

Guud hvor er det bare dejligt at læse alle de indlæg om jer skønne kvinder der en efter en bliver mor og deler jeres skønne billeder af jeres nyfødte børn, og det er næsten en helt underlig følelse at tænke på om 3 måneder har jeg min egen lille guldklump, kan næsten ikke vente, de næste måneder må meget gerne gå hurtigt

Ihh sådan har jeg det også - kan næsten ikke vente mere, bliver helt varm i kroppen når folk uploader billeder af deres små nyfødte 

Anmeld

4. juli 2011

Nessie

Jeg bliver bare endnu mere skruk

Anmeld

4. juli 2011

bobbles

Stefanie8 skriver:

Ihh sådan har jeg det også - kan næsten ikke vente mere, bliver helt varm i kroppen når folk uploader billeder af deres små nyfødte 

ja det er super skønt, hvornår er du sat til at føde?

Anmeld

4. juli 2011

bobbles

Nessie skriver:

Jeg bliver bare endnu mere skruk

ja det kan jeg godt følge dig i  glæder mig til det er overstået det er så også sidste gang

Anmeld

4. juli 2011

Mettefpigen

Jaaa.... Jeg vil også have min ud nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha...

Anmeld

4. juli 2011

1000Ben

Frøken Christiansen skriver:

ja det kan jeg godt følge dig i  glæder mig til det er overstået det er så også sidste gang

He he, jeg vil have én mere efter denne, så jeg ender med 3  - måske 4, he he ej, 3 er nok eller måske 4 eller nej vent... he he, det ender i hvert fald på 4, he he

Anmeld

5. juli 2011

bobbles

Stefanie8 skriver:

He he, jeg vil have én mere efter denne, så jeg ender med 3  - måske 4, he he ej, 3 er nok eller måske 4 eller nej vent... he he, det ender i hvert fald på 4, he he

hehe børn er skønne, men vi vælger os mest 2 fordi vi synes det er passende for os begge to, og meget nemmere når man skal noget, vi elsker at tage på ture, bonbon land, zoo, etc. men vi glæder os sindsygt nok mest min kæreste for det er hans første, Mille er jo min fra et andet forhold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.