Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Hvor er det nu man ringer hen hvis man ikke har fået reklamer? Det er så tit vi ikke får reklamer, og tit er der da søndagsåbent og gode tilbud, så er det bare skide irriterende..Hjælp!!
Hvor er det nu man ringer hen hvis man ikke har fået reklamer? Det er så tit vi ikke får reklamer, og tit er der da søndagsåbent og gode tilbud, så er det bare skide irriterende..Hjælp!!
Det hedder Forbruger Kontakt
http://www.fk.dk/
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Det hedder Forbruger Kontakt http://www.fk.dk/ KærligstSussie
CamillaSoefelt skriver: Nå ja det er det det hedder. Tusind tak!
Nå ja det er det det hedder. Tusind tak!
Det var så lidt
CamillaSoefelt skriver: Er jo forresten nød til og spørge dig om noget. Jeg lagde på et tidspunkt billeder ud af min søn, og så sagde du at du synes han ligende en lille dreng fra en bestemt tegneserie tror jeg det var? Men så ku jeg ikke finde billed af den tegneserie dreng da jeg googlede, og så sagde du at du lige ku finde et billedEr jo såååå nysgerrig, har du fundet det?
Er jo forresten nød til og spørge dig om noget. Jeg lagde på et tidspunkt billeder ud af min søn, og så sagde du at du synes han ligende en lille dreng fra en bestemt tegneserie tror jeg det var? Men så ku jeg ikke finde billed af den tegneserie dreng da jeg googlede, og så sagde du at du lige ku finde et billedEr jo såååå nysgerrig, har du fundet det?
Hehe ja Tobias...jeg har skam ikke glemt det..men jeg har heller ikke fundet nogle billeder af den lille knægt..men når min mand får taget sig sammen til at geninstallere min scanner, så skal jeg nok scanne et billede af tagneserien, så du kan se det
SussieThyssen skriver: Hehe ja Tobias...jeg har skam ikke glemt det..men jeg har heller ikke fundet nogle billeder af den lille knægt..men når min mand får taget sig sammen til at geninstallere min scanner, så skal jeg nok scanne et billede af tagneserien, så du kan se det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128