Navnet Micas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

chael

Camulla skriver:

Jeg er egentlig bare nysgerrig om I kan lide min søns navn Micas.

Jeg er jo helt vild med det, men kunne tænke mig at høre, om der er nogle derude som ikke bryder sig om det - hvilket der jo næsten ikke kan være  Hi hi...

Ej, kom med jeres mening! Tak 

Jeg bryder mig ikke om det!

*Camilla 27+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Fenja09

Er ikke vild med det ...men det er jo heldigvis en smagssag

Anmeld

4. juli 2011

L.J.L

Da jeg var yngre skulle mine fremtidige børn hedde Micas og Maggi, men det er 10 år siden, og dengang var Micas et ret sjældent navn. Idag synes jeg desværre det er blevet for almindeligt, til at jeg bryder mig om det. Men din søn er jo helt sikkert fantastisk dejlig uanset hans navn

Anmeld

4. juli 2011

C@mill@

Har engang passet de dejligste børn der hed micas og lucca elsker de navne og begge er fede både til drenge og piger 

Anmeld

4. juli 2011

Camulla

Så var der alligevel ret mange der ikke kunne lide navnet... Heldigvis også rigtig mange som godt kunne! Men mange tak for jeres ærlige meninger.

Forstår bare ikke hvis man ikke kan lide det, fordi der er mange der hedder det? Og egentlig synes jeg stadig det er et man næsten aldrig hører... Jeg kender ingen andre der hedder det  

Anmeld

4. juli 2011

Camulla

C@mill@ skriver:

Har engang passet de dejligste børn der hed micas og lucca elsker de navne og begge er fede både til drenge og piger 

Tak  

Anmeld

4. juli 2011

Mettefpigen

Jeg synes det er et rigtig sødt navn  

Mette 29+3

Anmeld

5. juli 2011

Lone Jakobsen

jeg synes det er meget sødt. men ikke noget jeg selv ville ha valgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.