Navnet Micas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bryder du dig om drengenavnet Micas?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.827 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Camulla

Jeg er egentlig bare nysgerrig om I kan lide min søns navn Micas.

Jeg er jo helt vild med det, men kunne tænke mig at høre, om der er nogle derude som ikke bryder sig om det - hvilket der jo næsten ikke kan være  Hi hi...

Ej, kom med jeres mening! Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Happiness

Synes det er super sødt! Hvis ikke jeg havde en kollega der hedder det, havde vores søn ´nok kommet til at hedde det

Anmeld

4. juli 2011

lailamik

Synes det er MEGA sødt  -men dog ikke et navn jeg havde valgt til min søn, da vi allerede har bestemt os et navn om nu vi får en søn engang  

Så valg muligheden: sødt -men ikke til min baby, mangler  

Men nu har du lige åbnet en ny valgmulighed for os om nu vi får tvillinger engang hehe

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Camulla skriver:

Jeg er jo helt vild med det, men kunne tænke mig at høre, om der er nogle derude som ikke bryder sig om det - hvilket der jo næsten ikke kan være  Hi hi...

Tjaaa..det er ikke min kop te..men da jeg ikke har hørt det før, så skal man jo nok vende sig til det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Synes det er sødt som kælenavn, men synes ikke det er navn nok i sig selv, lidt ligesom Mille, det er bare ikke nok for mig, så heller kalde en Camilla for Mille... Men det er bare mig.

Anmeld

4. juli 2011

banditten2011

syntes det er rigtig sødt men efterhånden mange der hedder det.. og det syntes jeg er lidt ærgeligt.. men det er nok bar fordi jeg gerne vil ha mit barns navn ska være et man ikk hører så meget

Anmeld

4. juli 2011

Camulla

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..det er ikke min kop te..men da jeg ikke har hørt det før, så skal man jo nok vende sig til det.

Kærligst
Sussie

Sådan havde jeg det selv da vi valgte det. Min mand var sikker på navnet, men det var jeg ikke, for jeg kendte det ikke. Men da han kom til verden, kunne han bare lige pludselig ikke hedde andet... Ret underligt faktisk!  

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Camulla skriver:

Sådan havde jeg det selv da vi valgte det. Min mand var sikker på navnet, men det var jeg ikke, for jeg kendte det ikke. Men da han kom til verden, kunne han bare lige pludselig ikke hedde andet... Ret underligt faktisk!  

Sådan er det jo tit

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Camulla skriver:

Jeg kan ikke lide det. 

Anmeld

4. juli 2011

misslea

UUuuhhh... jeg er slet ikke pjattet med det....

Nu er jeg nok også lidt farvet af, at jeg efterhånden kender en del børn der hedder det..... desværre er de allesammen sådan lidt "bølle-børn", så for mig er det blevet en lille smule brian-agtigt... hvis man kan sige det sådan!!!

Men sådan vil det altid være med navne.... din søn er sikkert en dejlig lille gut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.