tror sgu jeg er gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Hvad så med slukket lys, så en masse starinlys og så en lille sød sut midt på bordet, det kræver bare, at sønnen ikke leger rundt i stuen...

aha ja dén kan han sgu da ikke misforstå !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

henh01

stort tillykke er det Jeres andet barn du venter nu? Hvordan tror du manden vil tage det?

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

aha ja dén kan han sgu da ikke misforstå !

håber det i hvert fald ikke, hehe. Nu kommer alle tankerne, HVEM ER DU?? hehe. glæder mig til, at det bliver offentliggørt.

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

håber det i hvert fald ikke, hehe. Nu kommer alle tankerne, HVEM ER DU?? hehe. glæder mig til, at det bliver offentliggørt.

hihi det bliver offentliggjort så snart jeg selv har fattet det, og kæresten ved det og jeg har været ved lægen

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

stort tillykke er det Jeres andet barn du venter nu? Hvordan tror du manden vil tage det?

Jep det er vores andet. Jeg tror han bliver ovenud lykkelig - han ønsker brændende at få børn med "kort mellemrum". Det har været mig der har været den skeptiske - måske fordi det er mig der skal læse på uni .. Men må jo ærligt indrømme, at jeg er super lykkelig lige nu - og at jeg "bare" skal ha' en pause på uni på 7-8 mdr

Anmeld

4. juli 2011

henh01

Anonym skriver:

Jep det er vores andet. Jeg tror han bliver ovenud lykkelig - han ønsker brændende at få børn med "kort mellemrum". Det har været mig der har været den skeptiske - måske fordi det er mig der skal læse på uni .. Men må jo ærligt indrømme, at jeg er super lykkelig lige nu - og at jeg "bare" skal ha' en pause på uni på 7-8 mdr

jamen så er det jo rigtig fantastisk...

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

hihi det bliver offentliggjort så snart jeg selv har fattet det, og kæresten ved det og jeg har været ved lægen

Jamen du skal jo først til lægen om nogle uger, piv, hehe.

Anmeld

4. juli 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej piger
Ja, jeg tror sgu jeg er blevet gravid.. IGEN ;P Det er ikke andet end 7 måneder siden jeg fødte imn fantastiske søn..
Jeg skulle have haft mens i tirsdags, men det er altså ikke kommet.. Og nu er det mandag.. Byum bum.. Må jo ærligt indrømme, at jeg selv er ret secretly glad Men.. Planen var jo at starte uddannelse på uni til september - og jeg vil jo vildt gerne igang med at læse..
jeg har ikke taget en test endnu - ved sgu ikke om jeg "tør"

ANER ikke hvad jeg ville me dindlægget.. Måske bare ud med det til nogen, da jeg endnu ikke har fortalt kæresten om min mistanke...
Andre der har fået børn ca 15-16 mdr mellem dem??

TILLYKKE ... Hvor dejligt for jer jeg er gravid med termin sidst i februar, og har en dreng på 4,5 måneder, som lige vil være fyldt 1 år, når den lille kommer.. så har desværre ingen erfaring..

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Jamen du skal jo først til lægen om nogle uger, piv, hehe.

hihi !! Jeg "skynder" mig

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

TILLYKKE ... Hvor dejligt for jer jeg er gravid med termin sidst i februar, og har en dreng på 4,5 måneder, som lige vil være fyldt 1 år, når den lille kommer.. så har desværre ingen erfaring..

uh! Jamen så kan vi jo begå os ud på denne "rejse" sammen haha.. Det bliver ret vildt det her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.