tror sgu jeg er gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.196 visninger
64 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej piger
Ja, jeg tror sgu jeg er blevet gravid.. IGEN ;P Det er ikke andet end 7 måneder siden jeg fødte imn fantastiske søn..
Jeg skulle have haft mens i tirsdags, men det er altså ikke kommet.. Og nu er det mandag.. Byum bum.. Må jo ærligt indrømme, at jeg selv er ret secretly glad Men.. Planen var jo at starte uddannelse på uni til september - og jeg vil jo vildt gerne igang med at læse..
jeg har ikke taget en test endnu - ved sgu ikke om jeg "tør"

ANER ikke hvad jeg ville me dindlægget.. Måske bare ud med det til nogen, da jeg endnu ikke har fortalt kæresten om min mistanke...
Andre der har fået børn ca 15-16 mdr mellem dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

henh01

tag en test inden du sætter forventningerne alt for højt og så måske ender med at blive skuffet

Anmeld

4. juli 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hej piger
Ja, jeg tror sgu jeg er blevet gravid.. IGEN ;P Det er ikke andet end 7 måneder siden jeg fødte imn fantastiske søn..
Jeg skulle have haft mens i tirsdags, men det er altså ikke kommet.. Og nu er det mandag.. Byum bum.. Må jo ærligt indrømme, at jeg selv er ret secretly glad Men.. Planen var jo at starte uddannelse på uni til september - og jeg vil jo vildt gerne igang med at læse..

ANER ikke hvad jeg ville me dindlægget.. Måske bare ud med det til nogen, da jeg endnu ikke har fortalt kæresten om min mistanke...

Test!!

Min veninde fik børn med kort mellemrum.. Mener at hendes datter var 3 mdr da hun blev gravid igen

Anmeld

4. juli 2011

Mira0911

Skynd dig lige at tage en test! 

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

tag en test inden du sætter forventningerne alt for højt og så måske ender med at blive skuffet

Uh jamen jeg ved slet ikke hvordan min reaktion ville være.. Men ja.. Jeg må hellere løbe ned efter en test..

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej piger

Tag en test!! .  Du kan da sagtens starte uddannelse og så gøre første semester færdigt. Måske endda en del af andet, alt efter opbygningen. 

Anmeld

4. juli 2011

henh01

Anonym skriver:

Uh jamen jeg ved slet ikke hvordan min reaktion ville være.. Men ja.. Jeg må hellere løbe ned efter en test..

glæder mig til update - så tager "vi" den derfra.

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk_Dylan<3 skriver:

Test!!

Min veninde fik børn med kort mellemrum.. Mener at hendes datter var 3 mdr da hun blev gravid igen

Puha.. Det er heller ikke meget.. :O Ah jeg render ski ned efter en test nu

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jahhh afsted med dig! 

Anmeld

4. juli 2011

Store Baller

TA EN TEEEEEST  så ved du hvad du skal forholde dig til..

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.