Første graviditetsundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ahhh 1000 tak for svar. Jeg var lidt forvirret henne ved lægen nemlig. De har åbenbart halvt ferie lukket. Så det var en sygeplejerske der lavede min vandre journal osv. Også blev jeg kastet videre til lægen for at få taget blodprøver. Og da jeg kom hjem kom jeg i tanke om den her underlivs undersøgelse som ikke blev fortaget. Jeg fik nemlig en ved min første. Og ikke nogen nu.

Men 1000 tak for svar. Så behøver jeg ikke bekymre mig om det. Jeg troede bare at det var noget man skulle. Og at jeg så gik glip af det,  i min og deres forvirring.

I øvrigt tillykke med det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

I øvrigt tillykke med det! 

Åhh mange tak! Det er en uplanlagt graviditet, og der kommer til at være 18mdr mellem de 2. Så jeg er da en smugle bekymret for vores næste par år. Men det går jo nok :-) Det skal det jo

Anmeld

4. juli 2011

Frøken J.

L.J.L skriver:

lægen skal mærke om din livmoder er vokset, så ja det skal man, vil da også mene at man kan sætte sine egne behov lidt til side i sådan et tilfælde

Nej, det SKAL man ikke, og der er faktisk rigtig rigtig mange læger, der er gået væk fra det

Jeg er faktisk ikke blevet kigget forneden en eneste gang i min graviditet so far

Anmeld

4. juli 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Nej, det SKAL man ikke, og der er faktisk rigtig rigtig mange læger, der er gået væk fra det

Jeg er faktisk ikke blevet kigget forneden en eneste gang i min graviditet so far

Snyd... Jeg har så været den heldige vinder af to besøg dernede...

Anmeld

4. juli 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Haha Jeg ville nu også være ligeglad, hvis det var. Jeg ved ikke hvorfor, men de undersøgelser har aldrig generet mig det mindste

Anmeld

4. juli 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Haha Jeg ville nu også være ligeglad, hvis det var. Jeg ved ikke hvorfor, men de undersøgelser har aldrig generet mig det mindste

Ej heller ikk her... Det er fint nok... Men jeg har ting, jeg hellere ville.

skal du ikk have målt din livermoderhals...?

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Os mig, men det var begge gange hos gym amb. i 1. trimester...

Anmeld

4. juli 2011

L.J.L

Frøken J. skriver:

Nå da da, men det SKULLE man altså den gang jeg var gravid!

Anmeld

4. juli 2011

Frøken J.

L.J.L skriver:

Nå da da, men det SKULLE man altså den gang jeg var gravid!

Rolig nu, det var bare for at overstrege, at det ikke er noget man skal, med tryk på skal  

Anmeld

4. juli 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Ej heller ikk her... Det er fint nok... Men jeg har ting, jeg hellere ville.

skal du ikk have målt din livermoderhals...?

Det skal jeg nok på et tidspunkt, men min graviditet forløber så problemfrit og normalt, at jeg ikke tror det er nødvendigt lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.