Første graviditetsundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Anonym trådstarter

SKAL man have en underlivsundersøgelse ??

Og hvad hvis det ikke blev fortaget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

L.J.L

Anonym skriver:

lægen skal mærke om din livmoder er vokset, så ja det skal man, vil da også mene at man kan sætte sine egne behov lidt til side i sådan et tilfælde

Anmeld

4. juli 2011

Sof

Jeg fik ikke nogen, jeg mener ikke de bruger det mere, for de kan ikke rigtig mærke noget alligevel så tidligt 

Anmeld

4. juli 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg har fået at vide at denne undervogns undersøgelse er sparet væk nogle steder hos lægerne.... Jeg fik den ikke lavet da jeg var til 1. læge besøg... 

Anmeld

4. juli 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har kun fået en gyn us, hvis jeg har været i tvivl om hvor langt jeg har været henne... Ellers har jeg altså aldrig fået en..

Anmeld

4. juli 2011

Fenja09

Jeg fik gynækolgisk undersøgelse til 1. læge besøg, men ikke dem efterfølgende.

/Fenja

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Nej, det er ikke noget man skal.  Jeg fik ikke, og det er helt almindeligt at man ikke nødvendigvis gør det.

Anmeld

4. juli 2011

maryjane

Nej, det SKAL man ikke længere. Kun hvis man ønsker det, men det er ikke længere et krav.

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Ahhh 1000 tak for svar. Jeg var lidt forvirret henne ved lægen nemlig. De har åbenbart halvt ferie lukket. Så det var en sygeplejerske der lavede min vandre journal osv. Også blev jeg kastet videre til lægen for at få taget blodprøver. Og da jeg kom hjem kom jeg i tanke om den her underlivs undersøgelse som ikke blev fortaget. Jeg fik nemlig en ved min første. Og ikke nogen nu.

Men 1000 tak for svar. Så behøver jeg ikke bekymre mig om det. Jeg troede bare at det var noget man skulle. Og at jeg så gik glip af det,  i min og deres forvirring.

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ahhh 1000 tak for svar. Jeg var lidt forvirret henne ved lægen nemlig. De har åbenbart halvt ferie lukket. Så det var en sygeplejerske der lavede min vandre journal osv. Også blev jeg kastet videre til lægen for at få taget blodprøver. Og da jeg kom hjem kom jeg i tanke om den her underlivs undersøgelse som ikke blev fortaget. Jeg fik nemlig en ved min første. Og ikke nogen nu.

Men 1000 tak for svar. Så behøver jeg ikke bekymre mig om det. Jeg troede bare at det var noget man skulle. Og at jeg så gik glip af det,  i min og deres forvirring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.