Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby-støv skriver: Så gik jeg ind i uge 27.. Synes godt nok den er ved at blive tung... De hygger sig rigtigt inde i mors mave...
Så gik jeg ind i uge 27.. Synes godt nok den er ved at blive tung... De hygger sig rigtigt inde i mors mave...
Neej hvor er den fin den mave der sidder lige hvor den ska!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fif skriver: Neej hvor er den fin den mave der sidder lige hvor den ska!!
tak, søde...
Rigtig flot mave! Sådan så jeg selv ud, da jeg ventede mine tvillinger i uge 38.
Superdansker skriver: Rigtig flot mave! Sådan så jeg selv ud, da jeg ventede mine tvillinger i uge 38.
Meget flot mave...
Baby-støv skriver: jaah... Det bliver hurtigt en dyr fornøjelse.. De er jo ikk helt billige...
jaah... Det bliver hurtigt en dyr fornøjelse.. De er jo ikk helt billige...
rigtig flot, hvad skal de hedde ?
Babyklar skriver: rigtig flot, hvad skal de hedde ?
Det er ikk helt klart endnu... Tror heller ikk det bliver offentlig gjort før vi er sikre...
Baby-støv skriver: Det er ikk helt klart endnu... Tror heller ikk det bliver offentlig gjort før vi er sikre...
øv bøv, elsker at høre andres børns navne :p
Babyklar skriver: øv bøv, elsker at høre andres børns navne :p
Hehe... Sorry...
Ej hvor er du bare så meget smukkere end jeg var... din mave ser trods alt mere normal ud i størrelsen end min gjorde. Åh får lyst til flere babyer når jeg ser sådan en skøn mave Hvor store er de derinde??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128