26+0 med drengene... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Jaah. det gør de...  Men det er kun godt  De sagde efter uge 20, men det holder ikk helt her...

Mange tak...

Åh altså, det betyder jo at det er tungere for dig :/ .. Men så kan du fortsat købe tøj i strl 50/56 og skal ikke helt ned i strl. 44 .. Det er jo kun godt for dem kan man sige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Åh altså, det betyder jo at det er tungere for dig :/ .. Men så kan du fortsat købe tøj i strl 50/56 og skal ikke helt ned i strl. 44 .. Det er jo kun godt for dem kan man sige 

Jaah det svarer til jeg er i uge 32 nu...  Men jo, større, jo bedre... Så kan vi også kom hjem før fra hospitalet...Så vi ikk skal lægge der i flere måneder...  

Anmeld

4. juli 2011

Nalle

Rigtig flot mave!

Anmeld

4. juli 2011

twinny

Nalle skriver:

Rigtig flot mave!

tak, søde...

Anmeld

4. juli 2011

twinboys

Smuk smuk smuk mave...

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Baby-støv skriver:

Så gik jeg ind i uge 27.. Synes godt nok den er ved at blive tung...  De hygger sig rigtigt inde i mors mave...

Hold op en flot mave du har  Du holder dig godt! 

Anmeld

4. juli 2011

Jemion

Ihh hvor er den bare stor og flot rund Smuk smuk mave

Anmeld

4. juli 2011

CmarianN

Baby-støv skriver:

Så gik jeg ind i uge 27.. Synes godt nok den er ved at blive tung...  De hygger sig rigtigt inde i mors mave...

Smukt 

Anmeld

4. juli 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Jaah det svarer til jeg er i uge 32 nu...  Men jo, større, jo bedre... Så kan vi også kom hjem før fra hospitalet...Så vi ikk skal lægge der i flere måneder...  

Det er rigtigt, man må se positivt på det (:

Anmeld

4. juli 2011

Nadia&Daniel

Baby-støv skriver:

Hvor er drengene's "lille" bolig fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.