Kender i den følelse???...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

ønskebørn74

Nicolinesmor170510 skriver:

Ja, kender alt for godt din frygt.

Nu ved jeg, hvor ønsket jeres barn er (ikke at mit ikke var ønsket, men hun var på ingen måde planlagt) og med det, må man være endnu mere bange for noget går galt..

Men tro mig, det er helt normalt at frygte for det..

Og frygten bliver værre og værre.. Den vil være der for altid nu.. det er noget man skal arbejde med sig selv for, at det går væk.

Min datter er nu 1 år gammel, og jeg frygter stadig for hendes liv. Selv om hun er sund og rask og absolut intet fejler.

Men forstår udemærket din angst for at miste! Men ellers så køb dig til en tidlig skanning

Vores lille skat er meget ønsket og planlagt... Vi har forsøgt at få et barn i 10½ år... Den lille er lavet via fertilitetsbehandling... Og er allerede dybt elsket selvom jeg kun er 5+1 henne i graviditeten... Normalt ville jeg skulle scannes i næste uge, men de har lukket så jeg må vente til d. 26.7...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Bare mig..

ønskebarn74 skriver:

Vores lille skat er meget ønsket og planlagt... Vi har forsøgt at få et barn i 10½ år... Den lille er lavet via fertilitetsbehandling... Og er allerede dybt elsket selvom jeg kun er 5+1 henne i graviditeten... Normalt ville jeg skulle scannes i næste uge, men de har lukket så jeg må vente til d. 26.7...

Ja, det er det jeg ved..

Ja, der er vidst ikke andet for, end at du må væbne dig med tålmodighed!

Og forresten, TILLYKKE! Det er jo heeeelt fantastisk!

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Nicolinesmor170510 skriver:

Ja, det er det jeg ved..

Ja, der er vidst ikke andet for, end at du må væbne dig med tålmodighed!

Og forresten, TILLYKKE! Det er jo heeeelt fantastisk!

Jeg har læst dit indlæg forkert... .. Jeg havde i mit hovede fået et ikke med... Hormon hjernen er sat ind... GG.. Og 1000 tak...

Anmeld

4. juli 2011

Bare mig..

ønskebarn74 skriver:

Jeg har læst dit indlæg forkert... .. Jeg havde i mit hovede fået et ikke med... Hormon hjernen er sat ind... GG.. Og 1000 tak...

Hihi det er helt iorden Og det var da så lidt! Det er da dig selv du skal takke.. - For tålmodigheden, at du væbnede dig med tålmodighed på en positiv test! Glæder mig til at følge dig!

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Jeg synes det er svært bare at nyde min graviditet... I baghovedet er der denne angst for at miste... Og jeg ved i denne uge skal det lille hjerte begynde at slå... Hvad hvis det ikke sker... Hvad hvis scanningen på min fødselsdag ikke bliver den lykkelige begivnehed som vi håber på...

Ja, den kender de fleste vist.  Den bliver nok ikke mindre stærk af det i har været igennem. Det er helt naturligt. 

Anmeld

4. juli 2011

CamillaSoefelt

ønskebarn74 skriver:

Jeg synes det er svært bare at nyde min graviditet... I baghovedet er der denne angst for at miste... Og jeg ved i denne uge skal det lille hjerte begynde at slå... Hvad hvis det ikke sker... Hvad hvis scanningen på min fødselsdag ikke bliver den lykkelige begivnehed som vi håber på...

Kan sagtens følge dig, kan selv huske hvordan jeg gik rundt og bare var så nervøs og ikke turde bære det mindste, de første 12uger... Så jo, kender det godt;(!

Jeg krydser alt hvad krydses kan for Jeres baby, det skal nok gå rigtig godt det hele!

Anmeld

4. juli 2011

Nettemor

jeg tror det er en normal del af det at være mor. du er ved at knytte dig til din spire

bekymringerne bliver desværre aldrig helt væk. men de ændre sig og bliver mindre som tiden går..

selvfølgelig begynder din bebs' hjerte at slå og bebsen vokser sig stor og stærk så h*n kan komme ud og drille sin mor  

Anmeld

4. juli 2011

Nessie

Helt normal bekymring

Synes det hjalp en del, da han begyndte at sparke, og jeg kunne mærke ham hver dag, men frygten forsvandt aldrig. Og er der jo til dels stadig, man er jo skrækslagen for at der skal ske ham noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.