Kender i den følelse???...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

ønskebørn74

Jeg synes det er svært bare at nyde min graviditet... I baghovedet er der denne angst for at miste... Og jeg ved i denne uge skal det lille hjerte begynde at slå... Hvad hvis det ikke sker... Hvad hvis scanningen på min fødselsdag ikke bliver den lykkelige begivnehed som vi håber på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mullefisen2011

Uhhh sødeste.. kender det alt alt alt for godt.. husker tydeligt de første 12 uger hvor bange man var.. købte mig også til en ekstra scanning for at se der stadig var liv og den voksede som den skulle..

Men selvom jeg nu er over halvvejs sidder jeg stadig med frygten for at miste.. den forsvinder desværre aldrig..

fingre for din scanning.. men selvfølgelig skal det nok gå godt..

Anmeld

4. juli 2011

Mira0911

Jeg gik selv med samme bekymringere her anden gang... Nøj jeg var nervøs.... 

Ugen efter NF (Der var jeg 12+5), begyndte jeg at styrtbløde en dag, og frygtede det værste da jeg kom ind på FG... Der var masser af liv.. Blødningen stoppede ikke før efter lidt over 1 måned... 

Så ja, jeg kan sagtens forstå du har de bekymringere... 

Anmeld

4. juli 2011

Bare mig..

Ja, kender alt for godt din frygt.

Nu ved jeg, hvor ønsket jeres barn er (ikke at mit ikke var ønsket, men hun var på ingen måde planlagt) og med det, må man være endnu mere bange for noget går galt..

Men tro mig, det er helt normalt at frygte for det..

Og frygten bliver værre og værre.. Den vil være der for altid nu.. det er noget man skal arbejde med sig selv for, at det går væk.

Min datter er nu 1 år gammel, og jeg frygter stadig for hendes liv. Selv om hun er sund og rask og absolut intet fejler.

Men forstår udemærket din angst for at miste! Men ellers så køb dig til en tidlig skanning

Anmeld

4. juli 2011

Leonora

Ja jeg kender fuldstændigt den følelse...jeg lover dig at lige så snart du har set det lille bankede hjerte slå så vil du slappe meget mere af..

Med graviditet følger bekymring og den forsvinder aldrig helt....men man lærer at styre den

Glæder mig til at høre en fantastisk opdat når du har set den lille blinkende spunk...hvornår er det??

Anmeld

4. juli 2011

SaNiNa

Ikke denne her gang, men da jeg ventede Nicklas var det noget jeg kunne tænke længe over også fordi jeg var så dårlig og han ikke tog helt det på han skulle.

Anmeld

4. juli 2011

Lilje82

Årh sødeste den frygt er helt normalt og den stopper desværre ikke - Bekymringerne bliver kun større og større  - Men det er på grund af den kærlighed vi som forældre bærer og som mor mærker man det sammen med den positive test.

Ønsker og håber for dig at det hele kommer til at gå godt, kan slet ikke beskrive hvor glad jeg blev, da jeg læste om din positive test, selvom jeg overhovedet ikke kender dig, men fulgte dig i tiden op til.

Anmeld

4. juli 2011

Mi

Kender det godt, og især fordi man jo ikke bare lige kan hoppe i kanen og blive gravid igen  Men det skal nok lykkedes

Anmeld

4. juli 2011

Madam Blå

ønskebarn74 skriver:

Jeg synes det er svært bare at nyde min graviditet... I baghovedet er der denne angst for at miste... Og jeg ved i denne uge skal det lille hjerte begynde at slå... Hvad hvis det ikke sker... Hvad hvis scanningen på min fødselsdag ikke bliver den lykkelige begivnehed som vi håber på...

Ja, for søren! Det er forfærdeligt.. Jeg var til en tidlig scanning, og det hjalp lidt. Indtil jeg så frygtede for NF. Den gik også godt, og så inden MD, blev jeg atter et nervevrag.. Md gik så fint - så lige nu er jeg faktisk ikke nervøs Meeen - hvis jeg tænker over det, så bliver jeg da nervøs for om hun nu bliver liggende i maven som hun skal..

Men alt er præcis som det skal være Frygten for at miste vil nok altid være der. Også når hun kommer ud til os. Det må være fordi man er så bange for at miste det, som man har så kært allerede 

Håber du finder en måde, du kan få ro på Er sikker på, at alt er som det skal være. Man bliver bare så bekymret for de små pus

Anmeld

4. juli 2011

Madam Blå

Madam Blå skriver:

Ja, for søren! Det er forfærdeligt.. Jeg var til en tidlig scanning, og det hjalp lidt. Indtil jeg så frygtede for NF. Den gik også godt, og så inden MD, blev jeg atter et nervevrag.. Md gik så fint - så lige nu er jeg faktisk ikke nervøs Meeen - hvis jeg tænker over det, så bliver jeg da nervøs for om hun nu bliver liggende i maven som hun skal..

Men alt er præcis som det skal være Frygten for at miste vil nok altid være der. Også når hun kommer ud til os. Det må være fordi man er så bange for at miste det, som man har så kært allerede 

Håber du finder en måde, du kan få ro på Er sikker på, at alt er som det skal være. Man bliver bare så bekymret for de små pus

Glemte da det vigtigste - stort tillykke med graviditeten Håber den bliver dejlig nem for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.