Test posetiv og lykkelige kommende forældre:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Happiness

surekha1986 skriver:

Hej i skønne kvinder!

Vi er et par der lige har fået fortaget en graviditets test d. 1/7-2011, hvor den var posetiv og vi var selvføgelige super glade for resutaltet og tænkte endelig er det vores tur:-) Vi gik straks op til lægen og han mente at den var 100 % sikker. Vi fik fastsat en ny tid til undersøgelse om 14 dage. Men må indrømme at det er meget uvirkelig, selvom vi har prøvet i godt og vel i 8 måneder. Men føler mig ikke gravid, bort set fra spændninger i brystet og en smugle kvalme. Vi er i dag 7 uger henne:-) Men den vente tid til lægen er jo dræbene.

Mvh. 1996

Stort tillykke! Det er bare det skønneste at stå med en positiv test!

Jeg har slet ikke haft kvalme og stort set ingen brystspændninger. Har faktisk ikke haft de store gener, andet end ligamentsmerter og lidt bækkensmerter her slut i graviditeten. Så krydser for at du er lige så heldig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

surekha1986

Du har godt nok været heldig at du ikke har mærket noget til din graviditet. Du har jo snart termin søde Happiness, det er jo lige op over for dig. Super spændene, hved i hvilke køn det er??

Anmeld

5. juli 2011

surekha1986

Du har godt nok været heldig at du ikke har mærket noget til din graviditet. Du har jo snart termin søde Happiness, det er jo lige op over for dig. Super spændene, hved i hvilke køn det er??

Anmeld

5. juli 2011

surekha1986

Happiness skriver:

Stort tillykke! Det er bare det skønneste at stå med en positiv test!

Jeg har slet ikke haft kvalme og stort set ingen brystspændninger. Har faktisk ikke haft de store gener, andet end ligamentsmerter og lidt bækkensmerter her slut i graviditeten. Så krydser for at du er lige så heldig!

Anmeld

5. juli 2011

***S***

Stort tillykke!!  

Anmeld

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Stort tillykke 

Anmeld

5. juli 2011

Happiness

surekha1986 skriver:

Føler mig også meget heldig! Havde frygtet det værste, så gik og ventede på symptomerne skulle komme Men de kom bare ikke. Men det tog mig så også RIGTIG lang tid at gå op for mig at jeg rent faktisk var gravid

Ja vi venter en lille dreng. Og ja, har termin fredag, så han må gerne snart komme

Anmeld

5. juli 2011

SussieThyssen

surekha1986 skriver:

Hej i skønne kvinder!

Vi er et par der lige har fået fortaget en graviditets test d. 1/7-2011, hvor den var posetiv og vi var selvføgelige super glade for resutaltet og tænkte endelig er det vores tur:-) Vi gik straks op til lægen og han mente at den var 100 % sikker. Vi fik fastsat en ny tid til undersøgelse om 14 dage. Men må indrømme at det er meget uvirkelig, selvom vi har prøvet i godt og vel i 8 måneder. Men føler mig ikke gravid, bort set fra spændninger i brystet og en smugle kvalme. Vi er i dag 7 uger henne:-) Men den vente tid til lægen er jo dræbene.

Mvh. 1996

Tillykke

Glæd dig over, at du ikke mærker så meget..vi er mange, der har haft det aarrgghh...de første mange uger...så nyd at du er en af dem, der forhåbentligt får det let

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. juli 2011

surekha1986

Happiness skriver:

Føler mig også meget heldig! Havde frygtet det værste, så gik og ventede på symptomerne skulle komme Men de kom bare ikke. Men det tog mig så også RIGTIG lang tid at gå op for mig at jeg rent faktisk var gravid

Ja vi venter en lille dreng. Og ja, har termin fredag, så han må gerne snart komme

Ej, hvor bliver det er altså spændene.......Har du prøvet at føde før???Så er der kun 1 dag tilbage så har du den lille guldklump i armene hos dig. Glæder mig til at høre, hvordan det har gået. Er meget glad på dine vegne at du er nået så langt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.