Test posetiv og lykkelige kommende forældre:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

surekha1986

Hej i skønne kvinder!

Vi er et par der lige har fået fortaget en graviditets test d. 1/7-2011, hvor den var posetiv og vi var selvføgelige super glade for resutaltet og tænkte endelig er det vores tur:-) Vi gik straks op til lægen og han mente at den var 100 % sikker. Vi fik fastsat en ny tid til undersøgelse om 14 dage. Men må indrømme at det er meget uvirkelig, selvom vi har prøvet i godt og vel i 8 måneder. Men føler mig ikke gravid, bort set fra spændninger i brystet og en smugle kvalme. Vi er i dag 7 uger henne:-) Men den vente tid til lægen er jo dræbene.

Mvh. 1996

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mira0911

Stort tillykke.... 

Det kan være du er en af de heldige som ikke får de vilde symptomer under graviditeten... De kan dog nå at komme i endnu... 

Anmeld

4. juli 2011

Musen5

Kæmpe tillykke herfra med den lille spire.

Mette 37+2

Anmeld

4. juli 2011

twinboys

surekha1986 skriver:

Hej i skønne kvinder!

Vi er et par der lige har fået fortaget en graviditets test d. 1/7-2011, hvor den var posetiv og vi var selvføgelige super glade for resutaltet og tænkte endelig er det vores tur:-) Vi gik straks op til lægen og han mente at den var 100 % sikker. Vi fik fastsat en ny tid til undersøgelse om 14 dage. Men må indrømme at det er meget uvirkelig, selvom vi har prøvet i godt og vel i 8 måneder. Men føler mig ikke gravid, bort set fra spændninger i brystet og en smugle kvalme. Vi er i dag 7 uger henne:-) Men den vente tid til lægen er jo dræbene.

Mvh. 1996

Stort tillykke

Anmeld

4. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke

Jeg var en af dem som kun fik lidt brystspændinger og ingen kvalme eller andre gener.

Anmeld

5. juli 2011

surekha1986

Hej alle sammen.

1000 tak for jers svar og lykønskninger, det varmer helt i hjertet. Men håber at graviditeten bliver uden gener. Men glæder mig til vi når længere henne og især efter uge 12, så er man da endnu mere 100% sikker på at der er noget i maven også tror jeg også at det går mere op for mig at vi skal være forældre. Vi glæder os rigtigt meget så vi er begyndt at læse bøger og ser dvd for at være lidt forberedt til de kommende undersøgelser, men når man læser og læser så bliver man sgu mere urolige og bange.

Mvh. 1996.

Anmeld

5. juli 2011

cibatuchsi

Tillykke med det lille bøllefrø.

Anmeld

5. juli 2011

surekha1986

Ja det er jo ikke til at vide, men man bliver sgu lidt bange for at der ikke er noget, når man ikke kan mærke at man er gravid.

Mvh. 1996.

Mira0911 skriver:

Stort tillykke.... 

Det kan være du er en af de heldige som ikke får de vilde symptomer under graviditeten... De kan dog nå at komme i endnu... 

Anmeld

5. juli 2011

surekha1986

MoarHvidovre skriver:

STORT tillykke

Jeg var en af dem som kun fik lidt brystspændinger og ingen kvalme eller andre gener.

Det er rart at vide at man ikke behøver at havde alle symptomerne for at være gravid.

Anmeld

5. juli 2011

Mira0911

surekha1986 skriver:

Ja det er jo ikke til at vide, men man bliver sgu lidt bange for at der ikke er noget, når man ikke kan mærke at man er gravid.

Mvh. 1996.

Min søster var en af de heldige... Hun havde slet ikke nogle symptomer da hun ventede sin søn... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.